Septynviečio „Nissan Qashqai" ratų bazė, lyginant su penkiaviečiu, yra 135 mm didesnė, kai tuo tarpu automobilio ilgis padidėjo papildomai 211 mm, o plotis - 38 mm. Bendroji masė taip padidėjo 100 kg. Dvi papildomos sėdynės yra nesunkiai sulankstomos ir jų vietoje gali atsirasti daugiau erdvės bagažui. Keleiviai, kurių ūgis neviršija 160 cm, turėtų pakankamai patogiai įsitaisyti trečioje sėdynių eilėje.
„Nissan" gamintojai planuoja pasiūlyti 4 variklių versijas: benzininius 1,6 l darbinio tūrio 114 AG ir 160 Nm sukimo momentu, 2 l 140 AG ir 200 Nm bei dyzelinius 1,5 l „dCi" 107 AG ir 240 Nm sukimo momentu ir variklių gamą vainikuosiantį 2 l „dCi" „Bosch" pjezoelektrinės sistemos valdomą kuro įpurškimo sistemą turintį agregatą, kuris išvystys 150 AG ir pasieks 350 Nm sukimo momentą. 1,6 l darbinio tūrio varikliai bus komplektuojami su 5 greičių mechaninėmis, 2 l motorai su 6 greičių mechaninėmis pavarų dėžėmis. Taip pat bus galimybė 4WD 2 l „dCi" versiją pasirinkti su 6 greičių automatinėmis bei 4WD 2 l benzininę versiją su CVT tipo pavarų dėžėmis.
Dabartinis „Nissan Qashqai" penkiavietis modelis itin populiarus - nuo jo pasirodymo rinkoje jau parduota 170 tūkstančių automobilio vienetų. „Nissan" gamintojai planuoja įdarbinti trečią pamainą dabartinėje Sanderlando (Jungtinė Karalystė) gamykloje, kadangi didės gamybos apimtys ir yra svarbu, jog pasiūla galėtų atitikti populiarių automobilių paklausą.
„Nissan" gamintojai greitu metu planuoja pakeisti dabartinį pirmosios kartos „Murano" modelį ir septynvietis „Qashqai" kol kas „Nissan" gerbėjams gali tapti alternatyviu pasirinkimu.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą