Pasižiūrėkite į jį. Jis kiek didesnis, tačiau lengvesnis. Agresyvesnis, tačiau vis tiek labai konservatyvus. Ir, be abejo, jis turi daugiau galios – net 220 tvarkingų vokiškų arkliukų. Ir tai dar ne pabaiga – užsisakę dar gamykloje diegiamą „Performance“ paketą galią galite padidinti dar 10 AG.
Dizainas pasikeitė tiek, kiek pasikeitė septintos kartos golfas, lyginant su šešta karta. Ypač GTI versijoje į akis krenta naujas priekinis buferis su eile aerodinaminių elementų oro paėmimo angose. Taip pat naujos radiatoriaus grotelės pradeda gerai pastebimą raudoną liniją, kuri baigiasi tik žibintuose.
Mums ypač patiko naujojo GTI interjeras. Tiksliau, sėdynės. Sportiški krėslai puošti dar pirmos kartos GTI modelyje naudotu audiniu. Tie smulkūs raudonai pilki raštai suteikia automobiliui tikrojo GTI prieskonio. Ir tai svarbu – juk savo automobilį iš vidaus matysite daug dažniau, nei pravažiuojantį gatvėje.
Daugiau informacijos apie ateinančiais metais pradedamą gaminti GTI modelį sulauksime Paryžiaus parodai jau pasibaigus.