Oficialus abiejų modelių pristatymas – šį savaitgalį vyksiančioje Tokijo automobilių parodoje. Ko galima tikėtis ten?
Pamatyti realią automobilio išvaizdą (t.y. realias nuotraukas – iki Tokijo toloka). Ir keliskart riebiai nusikeikti, dar kartą pamačius jo techninius duomenis. Variklis – toks pat kaip GT 86 (2 l, 200 AG ir 205 Nm), varomi ratai tie patys – galiniai. Tiesa, kaip ir „Toyota“ versijoje, riboto slydimo diferencialas (LSD) – jau standartinėje komplektacijoje.
Nesupraskite neteisingai – vertinant šio modelio svorį (1 220 kg), šie techniniai duomenys anaiptol nėra prasti. 200 AG su tokia mase bei trumpa baze (4 240 mm viso automobilio ilgis) ir LSD – stipri adrenalino gaminimo mašina.
Tačiau vertinant įvairius per daug metų žadėtus dalykus („Subaru“ versiją daryti keturiais varomais ratais bei su 300 AG), šio modelio pradinį pristatymą galima vadinti nusivylimu. Jis toli gražu nepateisino išankstinių ir, kas svarbiausia, anksčiau gamintojų minėtų lūkesčių.
Bet „Toyota GT 86“ jau yra išbandytas Japonijoje. Modelį bandžiusių žurnalistų atsiliepimai – puikūs. Tad galbūt mažesnę nei tikėtasi galią atstos puiki automobilio elgsena kelyje?
Taipogi kyla dar vienas klausimas. Kuo skiriasi BRZ nuo GT 86 (nepaisant nedidelių pakitimų automobilio priekinėje dalyje ir ženkliuko)?
Tikėkimės, į dalį šių klausimų pavyks atsakyti ateinančios Tokijo automobilių parodos metu. Būtent tada šie modeliai pirmąkart bus pristatyti viešai.