Tradicijoms ištikimas „Porsche“ nesiekia radikalių dizaino pokyčių – septintame-aštuntame praėjusio amžiaus dešimtmečiuose dirbę kompanijos dizaineriai pasidarbavo taip gerai, kad jų vaisiai dar nesupuvo ir šią dieną. Priešingai – mažai keisdami automobilių išvaizdą, „Porsche“ koncentruojasi ties technologijomis. O čia vokiečiai tobulėja kiekvienais metais.
Naujasis GT3 tradiciškai turi už galinės ašies sumontuotą 3,8 l darbinio tūrio opozicinį atmosferinį variklį. Tai – viršukalnė variklių be turbokompresorių kalnyne – „Porsche“ sugebėjo iš jo išspausti net 475 AG.
Šiuo varikliu aprūpintas GT3 0-100 km/h spurtą atlieka per 3,3 s ir pasiekia 312 km/h maksimalų greitį. Pasiekimas Niurburgringe – legendinės trasos ratas įveiktas per mažiau nei septynias su puse minutės.
„Porsche 911 GT3“ taip pat nebus komplektuojamas su paprasta mechanine pavarų dėže. Visi modeliai iš gamyklos išriedės su dviejų sankabų PDK transmisijomis.
Galiniai „Porsche“ ratai taip pat atliks daugiau veiksmų nei paprastai. Spaudos konferencijoje kompanijos atstovai atskleidė, kad penktosios kartos GT3 pirmą kartą šios serijos istorijoje turės vairuojamus galinius ratus. Jie, priklausomai nuo priekinių ratų padėties, pasisuks keliais laipsniais.
Išorės vaizdai turėtų bent kartą apsireikšti „Porsche“ gerbėjų sapnuose. 20 colių skersmens galiniai ratlankiai, milžiniškas galinis oro aptakas ir daugiau nei 4 cm platesnis nei paprasto 911 kėbulas.