„Bugatti“ prezidentas Wolfgangas Schreiberis kiek anksčiau neakivaizdžiai pripažino, kad „Galibier“ projektas nebus realizuotas, o vietoje to kompanija sutelks dėmesį į „Veyron“ pakaitalo kūrimą.
Tačiau vienas australų portalas akcentuoja, kad „Bugatti“ nebesivaikys ir maksimalaus greičio rekordų. „Negalime sau leisti viršyti to, ką pasiekėme su „Veyron“, – Wolfgangas Schreiberis atvirai pripažino australams.
Specialistas pridūrė, kad pagaminus paskutinį, 450-ąjį „Veyron“ modelį šis skyrius „Bugatti“ istorijoje bus užverstas ir prie jo kompanija grįžti neketina.
Tikėtina, kad superautomobilių gamintojas svarsto apie visiškai kitokį verslo modelį. Mat, su kiekvienu pagamintu „Veyron“ „Bugatti“ patirdavo milžiniškus nuostolius. Teigiama, kad vieno tokio superautomobilio gamybos kaštai siekia keletą (apie penkis) milijonų eurų, tuo tarpu egzemplioriai parduodami už 1,2-2 mln. eurų (priklausomai nuo versijos).
Įdomu ir tai, kokiam segmentui bus priskiriami „Veyron“ įpėdiniai – ar jie konkuruos su naujaisiais hibridiniais superautomobiliais, tokiais, kaip „LaFerrari“, „McLaren P1“ arba „Porsche 918 Spyder“, ar „Bugatti“ visgi nuspręs ir vėl atsiplėšti nuo minios.