Šalia ypatingą estetiką kuriančio vario ir anglies pluošto derinio, V8 hibridinio dyzelinio jėgos agregato, įtaisyto galinėje centrinėje dalyje, jo didelių galių, automobilis „Onyx“ išsiskiria ir dėl panaudotų naujų natūralių medžiagų, taip siekiant dar didesnio jo efektyvumo.
Salonas sukurtas iš „fetro“ (veltinio), kurį visą galima perdirbti, jis yra ištisinis, be siūlių ir sujungimų, taigi automobilio keleivius apsupa kaip kokonas. Įkomponuotas į labai lengvą anglies pluošto kėbulo struktūrą, ir atlieka funkcijas, kurias anksčiau atlikdavo kelios dalys: garso ir šilumos izoliacijos, grindų, konsolės, stogo, sėdynių įdubų. Tai, be kita ko, padėjo sumažinti automobilio masę.
Salono priekinis skydas padarytas iš naujo tipo medžiagos, vadinamojo laikraštinio medžio („Newspaper Wood“), pagaminto iš perdirbtų laikraščių, – medžiagos paviršius yra specifiškai dekoratyvus, su vos matomais laikraštiniais ženklais.
Iš įrengto ant konsolės krištolinio indelio pro ventiliacijos angas skleidžiamas šio automobilio esmę išreiškiantis aromatas, automobilio greitis ir variklio veikimo režimas rodomi metaliniais elementais, pasirodančiais ir išnykstančiais ant prietaisų skydelio kontūro tarsi spaudomi fortepijono klavišai. Hibridinio variklio funkcijos rodomos skaitmeniniuose ekranuose.
Gamintojo nuotr./„Peugeot Onyx“ |
4,65 m ilgio kėbulas su 20 colių dydžio ratais slepia atleto širdį: prie anglies pluošto korpuso galinėje vidurinėje dalyje pritvirtintas V8 hibridinis HDi 3,7 L 600 AG galingumo variklis, sekvencinė 6 pavarų dėžė ir ašys. Pastarieji yra sukurti pagal aukščiausio lygio lenktyninių automobilių gamybos reikalavimus.
Kėbulo išvaizda neleidžia likti abejingam savo medžiagų ir spalvų kontrastu: gryno vario sparnai ir durys, iš juodo matinio anglies pluošto pagamintos kitos kėbulo dalys.
Aliuminio arkų įrėmintas dvigubo išgaubimo įstiklintas stogas išryškina anglies pluošto struktūrą ir naujovišką saloną – tikrą fetru aptrauktą brangenybių dėžutę. Pati vairavimo pulto koncepcija buvo kuriama pagal intuityvumo idėją: su mažu vairu ir jungikliais iš aliuminio, kurie natūraliai tiesiasi po ranka.
„Peugeot superautomobilis bus patrauklus labai įvairiems gerbėjams: automobilių sporto mėgėjams, vertinantiems automobilių dizainą, tiesiog automobilių fanams, taip pat žmonėms, kuriems svarbi aplinkosauga“, – pabrėžė Bobas Gritzingeris, žurnalo „Autoweek“ vyriausiasis redaktorius.