Gamintojo teigimu, naujasis hečbekas bus elegantiškesnis už savo pirmtaką, o panašiai, kaip ir neseniai pristatytas 208, būsimasis „Peugeot“ iš gamyklos išriedės su lengvesniu kėbulu, kokybiškesniu salonu bei plačia trijų cilindrų variklių gama.
„Autocar“ šaltinis teigia, jog prancūzai savo naująjį modelį turėtų pavadinti ne 309, o 301. Viso to paaiškinimas – paprastas: britų šaltiniai sako, jog 309 pavadinimą naudoti per anksti, nes paskutinis taip vadinęsis modelis buvo gaminamas iki 1993-iųjų, tuo tarpu 301 gamyba pasibaigė vos ketvirtajame dešimtmetyje.
Naujasis „Peugeot 301“ bus gaminamas ant „Citroen C4“ (arba DS4) platformos. Hečbekas bus šiek tiek trumpesnis, žemesnis bei platesnis nei dabartiniai 308. Akcentuojama ir tai, kad modelyje dominuos ta pati dizaino „kalba“, pagal kurią buvo kurtas ir 208 bei koncepcinis SR1.
Šaltiniai teigia, jog gamintojas nekurs serijinio trejų durelių modelio, tačiau jį pakeis „karštesnė“ penkiadurė versija. Kai kuriose rinkose bus parduodami 301 universalai bei sedanai.
Ne mažiau tikėtina ir tai, jog gamintojas kurs ir kupė-kabrioletą, pagamintą ant būsimojo 301 bazės. Abu šie modeliai turėtų tarpusavyje sietis taip pat, kaip 308 ir RCZ.
Teigiama, jog „Peugeot 301“ turės ir e-HDI variklius su mikro-hibridine technologija. Tai daugumai šių modelių leistų pasiekti mažesnę nei 100 g/km CO2 emisiją.