Už vairuotojo sėdynės prancūzai sumontavo 1,6 litro BMW variklį su turbokompresoriumi. Jis generuoja 184 AG ir 240 Nm. Galia į galinius varančiuosius ratus bus perduodama per 6 laipsnių mechaninę transmisiją.
„PGO Automobiles“ teigia, kad šis kompaktiškas rodsteris sveria kiek mažiau nei 1 toną, o dinamiškas motoras automobiliui leidžia įsibėgėti iki maksimalaus 225 km/h greičio. Kad ir kai būtų, „Cevannes“ stiprioji pusė yra ne maksimalus greitis, o manevringumas – apsisukimo skersmuo siekia vos 9,4 metro.
Gamintojas paliko „Porsche 356“ automobilio siluetą, tačiau padailino jį unikaliomis detalėmis. Visgi, retas mašinų mėgėjas pasakys, kad „PGO Cevannes“ yra gražesnis už legendinį „Porsche“.
Kokia bus šio kompaktiško rodsterio kaina – neatskleidžiama.