Ne, su legendiniais „Datsun 240Z“ (arba 260, 280) jis neturės nieko bendra, tik pavadinimą. Šis kompaktiškas hečbekas bus skirtas sparčiai besivystančių šalių rinkoms, o jo debiutas numatomas Indijoje – šioje, antroje pagal gyventojų gausą šalyje, naujasis „Datsun Go“, „Autocar“ duomenimis, kainuos mažiau nei 400 tūkst. Indijos rupijų (17,4 tūkst. Lt).
„Datsun Go“ iki 2014-ųjų bus gaminami ir parduodami tik Indijoje. Nuo minėtos datos „Go“ hečbekai turėtų papildyti ir Rusijos, Indonezijos bei Pietų Afrikos Respublikos gatves.
„Datsun“ nuotr./„Datsun Go“ |
Priekinius varančiuosius „Go“ ratus suks 1,2 litro benzininiai varikliai, galią perduodantys per 5 laipsnių mechaninę pavarų dėžę. Pagal savo išmatavimus, šis automobilis yra praktiškai tokio pat dydžio, kaip „Nissan Micra“. Visgi, gamintojas akcentuoja, kad „Datsun“ už pastarąjį hečbeką bus apie 40 mm žemesnis.
Automobilio įrangoje bus tokie privalumai, kaip MP3 grotuvo „dokas“ bei oro kondicionierius, tuo tarpu Indijos spauda teigia, kad „Datsun“ pristatys ir pigiau įrengtą versiją, kuri kainuos nuo 240 tūkst. Indijos rupijų – maždaug 10,4 tūkst. Lt. Tai – maždaug 800 Lt daugiau už brangiausiai įrengtą „Tata Nano“.
Kompaktiškas penkiaduris hečbekas su penkeriomis sėdimomis vietomis kol kas yra vienintelis naujas „Datsun“ automobilis, tačiau kompanijos planuose yra ir daugiau, skirtingų kėbulo tipų modelių.