Šiame automobilyje suderinti 2 l dyzelinis 163 AG ir 37 AG elektrinis varikliai. Dyzelinis suka priekinius, o elektrinis užpakalinius ratus. Taigi „3008Hybrid4“ yra visais keturiais ratais varomas automobilis. Bendra automobilio galia siekia 200 AG ir net 500 Nm sukimo momentą.
Automobilyje naudojama šešių bėgių robotizuota mechaninė pavarų dėžė ir antros kartos START/STOP sistema, taupanti degalus sustojus sankryžose. Ji dirba su dyzeliniu varikliu.
Pirmasis dyzelinis hibridas - „Peugeot 3008 Hybrid4“ |
Elektrinis variklis turi stabdžių jėgos regeneracijos sistemą, kuri po sėdynėmis esančius nikelio akumuliatorius įkrauna esant perteklinei energijai.
„3008Hybrid4“ gali važiuoti varomas vien dyzeliu, vien elektra ar abiem varikliais keturių varančių ratų režimu. Šiuos režimus vairuotojas galės rinktis prie pavarų svirties esančiu jungikliu. Vien elektra galima nuvažiuoti 4,5 km.
Pasak gamintojo, vidutinės šio automobilio degalų sąnaudos yra viso labo 3,8 l/100 km, į aplinką išmetama 99 g/km CO2 dujų. Dinaminės savybės ne tokios prastos: per 8,8 sek. pasiekiamas 100 km/val. greitis, maksimalus greitis – 209 km/val.
Tokią pat hibridinę sistemą „Peugeot“ pasitelks naujam 508 modeliui, ją ketinamo montuoti ir į PSA gaminamus automobilius „Peugeot“ bei „Citroen“.
Gamybą ketinama pradėti 2011 metų pavasarį kompanijos „Sochaux“ ir „Mulhouse“ gamyklose Prancūzijoje.