„i8“ bei „i3“ modeliai – pirmieji naujosios „BMW“ „LifeDrive“ divizijos kūriniai. Ši grupė, kurianti itin taupius miesto automobilius siekia kuo labiau saugoti gamtą nuo atmosferą teršiančių kenksmingų išmetamųjų dujų.
Iš pirmo žvilgsnio, „i8“ „veidas“ atrodo kažkur matytas, tačiau prisiminę prieš 2 metus sukurtą koncepcinį „Vision EfficientDynamics“ superautomobilį, suprasite, jog „i8“ visus bruožus paveldėjo būtent iš jo. Naujasis 2+2 tipo sportinis modelis turi elektrinį motorą priekyje bei trijų cilindrų benzininį agregatą su turbokompresoriumi gale, kurio maksimali galia siekia 220 AG bei 300 Nm. Bendru pajėgumu, „i8“ turi 350 AG.
Vien elektriniu režimu (tokiu atveju automobilį judins tik priekiniai varantieji ratai) „BMW i8“ galės įveikti apie 32 kilometrus. To turėtų užtekti, kad pasiektumėte artimiausią degalinę. Norint pilnai įkrauti baterijas, teks palaukti 1,45 valandos.
Akivaizdu, jog pati džiugiausia žinia, kurią „BMW“ koncernas pristatė su šiuo itin lengvu modeliu yra „Porsche 911“ dinamika, suderinta su nekasdienišku ekonomiškumu. Hibridinis „i8“ sveria tik 1480 kg, tačiau nepamirškite, jog jame yra ir sunkios baterijos, ir nelengvas elektrinis motoras. Inžinieriai pasistengė, kad priekinė bei galinė žemą svorio centrą turinčio automobilio dalys svertų tiek pat. Galbūt reikėtų tikėtis ne tik gerų pagreičio charakteristikų, bet ir puikaus valdymo?
Kiek mažesnis „BMW i3“ galbūt ir neparodys „Porsche“ lygio dinamikos, tačiau su 170 AG, skirtų galinei automobilio ašiai, jis neturėtų būti nuobodus. 130 – 160 kilometrų distanciją „i3“ įveiks, varomas tik elektrinio motoro, tačiau šio projekto vadovai neatmeta planų suteikti šiam modeliui nedidelį benzininį variklį, kurio paskirtis būtų krauti baterijas važiavimo metu. Priešingu atveju, išsekus baterijoms, pilnas jų įkrovimas užtruktų apie 6 valandas.
Tikėtina, jog pirmuosius „i3“ bus galima įsigyti nuo 2013-ųjų, o po metų nuo konvejerio nuriedės ir „i8“. Taigi, iki „ateities“ liko jau visai nedaug!
Gamintojo nuotr./Naujieni BMW „i8“ ir „i3“ |