Kaip rašėme vakar, nuotraukose matomas M5 yra 99 proc. tikras. Nuo versijos masinei gamybai skirsis gal žibintai, ratlankiai ir kelios kitos smulkmenos. Bet neabejokite, tai, ką matote nuotraukose, yra vienas laukiamiausių sedanų pasaulyje šiuo metu.
BMW šį 5-os serijos kėbulą vadina F10 kodiniu pavadinimu. M5 modifikacija nuo paprastų dyzelinių ir benzininių 5-os serijos modelių skiriasi platesnėmis ratų arkomis ir kitokiais priekiniais bei galiniais buferiais. Kol gamintojas nepatvirtino, mes nežinome, ar kai kurioms kėbulo dalims buvo naudojami lengvi produktai – anglies pluošto variklio dangtis ar aliuminio durys ir pan.
Gaila, kad koncepcija yra tamsintais langais. Taigi apie saloną žinome tiek, kiek ir apie variklį – nedaug. Nebus jis labai skirtingas nuo paprastos penkiukės, tačiau turėtų turėti sportiškesnes sėdynes, vairą ir pavarų perjungimo svirtis. Gal dar kažką daugiau.
Štai, ką žinome apie motorą: V8, 4,4 litro, dvi turbinos, 580 ar daugiau AG, nepaprastai daug sukimo momento. Ekspertai spėja, kad tikslui sumažinti CO2 emisijas bus naudojama start/stop sistema.
Tikriems M fanams geros naujienos bus specialus aktyvus galinis diferencialas. Jis sukimo momentą paskirstys tam ratui, kuris turės geriausią sukibimą su kelio danga.
Pasak BMW, jie kūrė šį automobilį „nuo nulio“, taigi visos praeitos kartos M5 problemos turėtų būti išspręstos.