Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2013 02 19

Plepūs „Porsche“ inžinieriai garaže atskleidė būsimo „911 GT3“ paslaptis

Kelios raidės ir vienas skaičius gali reikšti labai daug. Tarkime, kombinacija GT3. Šiame trumpame pavadinime slypi labai daug – greitis, galia, puikus valdymas. Tokias savybes „Porsche 911 GT3“ serijos automobiliams diegė ilgus metus. Žmonės kalba, kad tai vieni geriausių sportinių automobilių pasaulyje.
„Porsche 911 GT3“ prototipas
„Porsche 911 GT3“ prototipas / „Rennlist forums“ nuotr.

Įdomu ką žmonės kalbės, kai „Porsche“ pristatys naujausią GT3 versiją 991 serijos kėbule. Toks automobilis jau labai netoli nuo konvejerio linijos. Šiuo metu įvairiuose pasaulio vietose būrys vokiečių dirba derindami paskutines smulkmenas. Viena komanda apsigyveno kažkur Švedijoje, kita Afrikoje, o trečia – spėkite iš trijų kartų – Niurburgringe.

Tiesa, kiek ilgai šie bandytojai turės darbo, nežinia. Mat apimti euforijos jie eilę griežtai įslaptintų automobilio parametrų išpasakojo niekuo dėtam automobiliu gerbėjui, kuris tiesiog ėjo pro garažą su „iPhone“ telefonu kišenėje. „Porsche“ vyrukai ėmė pasakoti, jis – fotografuoti. Savaime suprantama, šia informacija pasidalino su bičiuliais internetiniame forume. Štai kokia ta informacija. Surašysime punktais, kad būtų aiškiau.

  • Pamirškite mechaninę pavarų dėžę. Bus tik „automatas“. Dviejų sankabų „Porsche duppelkle…. ar pan“ greičių dėžė čia visiškai kitokia, nei naudojama lėtesniuose 991 serijos automobiliuose. Tvirtesnė, greitesnė ir dar tikslesnė.
  • Variklis sukurtas automobilių sporto padalinyje ir bus naudojamas „Cup“ lenktynių serijose (ir tose, kur varžosi Jonas Gelžinis – „Porsche Carrera Cup GB“). Daugiau apie tik trasai skirtą GT3 skaitykite čia.
  • Motoras „sukasi“ net iki 10 000 aps/min, raudona riba pasiekiama lygiai ties 9 000.
  • „Porsche“ neatskleidė kiek tiksliai jis pasiekia „arklių“, bet pažadėjo daugiau nei 450 AG. Na, mes manome, kad jų bus daugiau nei 500.
  • Priekinės padangos – 245/20, galinės – 305/20. Žieminių komplekto galite pradėti ieškoti jau dabar.
  • Skirtingai, nei „nueinančios“ kartos GT3 modelyje, naujos „Recaro“ sėdynės lankstosi, galima pasidėti daiktų į galą. Bet tik ne „Clubsport“ versijoje, kurioje visą vietą gale užima saugos lankai.
  • Niurburgringą šis „911 GT3“ įveikia greičiau nei per 7 min. 30 sek.

Tai tiek žinių iš plepių „Porsche“ darbuotojų. Tikimės, jų niekas neatleis ir, jei GT3 automobilis bus tikrai geras, kitas jų darbas bus dar įdomesnis. GAZAS.LT dar nėra sėdėjęs prie „Porsche“ vairo. Bet tikimės, kad būtent GT3 versija atims mūsų nekaltybę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?