„Carrera GT“ pakaitalas „Porsche“ gamoje išsiskirs ne tik vidaus degimo varikliu, bet ir elektros motorais, kurie naudos baterijų energiją. Bendra 4,0 litrų V8 bei dviejų elektrinių motorų galia sieks 887 AG, o iki 100 km/h šis automobilis įsibėgės tik per 2,8 sekundės.
Negana to, gamintojo teigimu, vidutinės degalų sąnaudos turėtų siekti apie 3-3,3 l/100 km. Tačiau „Porsche“ siūlo galimybę šiuo automobiliu važiuoti nenaudojant vidaus degimo variklio – be jo su pilnai įkrautomis baterijoms bus galima įveikti apie 30 kilometrų.
Ne paslaptis, kad šio automobilio pavadinimas pats už save pasako daugybę faktų. Mat, šių hibridinių modelių bus pagaminta tik 918 vienetų, o automobilio surinkimo darbai bus pradėti rugsėjo aštuonioliktąją (9 mėnesio 18 dieną).
Baziniai „918 Spyder“ turėtų kainuoti apie 2,5 mln. Lt, tačiau už papildomą kainą bus montuojamas ir „Weissach“ paketas, kurį sudaro anglies-keramikos stabdžiai, o kai kurios medžiagos bus pakeistos titanu bei magniu.
„Porsche 918 Spyder“ pasižymės ir unikalia išmetimo sistema. Išmetamosios dujos bus pašalinamos ne pro vamzdžius, išeinančius apačioje, o viršuje, į variklio gaubtą integruotais kanalais. Gamintojo teigimu, tai padidins automobilio prispaudžiamąją jėgą. Panašius sprendimus galima pastebėti ir „Formulėje-1“.
(Newspress.co.uk nuotr.)/„Porsche 918 Spyder“ |