2011-aisiais „Rotary Supercars“ teigė, jog jų sukurta mašina iki 100 km/h įsibėgės per 0,9 sekundės, o 500 km/h greitį pasieks tik per 6,1 s. Tokias dinamines savybes turėtų leisti pasiekti specialiai surinktas variklis iš aštuonių rotorių. Palyginimui, galima akcentuoti, kad įprasti FD kartos „Mazda RX-7“ 280 AG išspausdavo iš 1,3 litro dviejų rotorių variklio.
Visgi, šį kartą gamintojo internetinėje svetainėje informacijos apie techninę charakteristiką nepateikta, tačiau su malonumu priminsime, kokie „Rotary Supercars“ užmojai buvo prieš gerus metus:
Greitėjimo charakteristikos:
- 0–100 km/h – per 0,9 s
- 0–200 km/h – per 2,7 s
- 0–300 km/h – per 3,6 s
- 0–400 km/h – per 4,8 s
- 0–500 km/h – per 6,1 s
Stabdymo charakteristikos:
- 100–0 km/h – per 1,4 s, 17 metrų
- 200–0 km/h – per 2,8 s, 61 metras
- 300–0 km/h – per 3,8 s, 75 metrai
„g“ perkrovos greitėjant – 3 „g”
„g“ perkrovos stabdant – 5,6 „g”
Ar tikėti tokiais vokiečių užmojais – spręskite patys. Galbūt kai kuriems ši informacija labiau primins anekdotą, o ne realiai įgyvendinamus rezultatus. Palyginimui, galima akcentuoti ir vieną faktą: „Top Fuel“ klasės „dragsteris“ ketvirčio mylios trasą įveikė per 3,701 sekundės esant 527 km/h greičiui. Tai – oficialus pasaulio rekordas. Žinant, kad šių variklių resursas yra vos keli tokie važiavimai bei atsižvelgiant į aukščiausios klasės traukos lenktynėse montuojamas padangas, tikėti „Rotary Supercars“ dinaminėmis savybėmis tiesiog neleidžia skaidri logika.
Gamintojo portale po pakankamai primityvios animacinės reklamos užsimenama, kad automobilis bus išleistas.
Kaip atrodo bolidas, didesnį nei 500 km/h greitį pasiekinatis per mažiau nei 4 sekundes, galite pamatyti pateiktame vaizdo siužete.