Nors ir naują nišą tarp segmentų atradę italai dar nepradėjo šių modelių pristatymo atstovybėms, vokiečiai jau žino, ką tobulins. „Pogea Racing“ teigia, kad 4C modeliui jie suteiks ne tik vizualius pokyčius, bet ir gerokai padidins variklių galią.
Priekyje jie sumontuos 19, o gale – 20 colių skersmens XCUT ratlankius, kuriuos laikys „KW Automotive“, DCC bei „Clubsport“ pakabos elementai.
Automobilio išorė bus pakoreguota su mintimi sumažinti oro pasipriešinimo generuojamą prispaudžiamąją jėgą. Taip, pasak specialistų automobilis galės išvystyti gerokai didesnį maksimalų greitį, o stabilumas taip pat nenukentės.
Didesnį greitį pasiekti leis ir beveik dvigubai padidinta variklio galia – standartinius 240 AG išspaudžiančius motorus vokiečiai nori „atsukti“ iki 415 AG bei 450 Nm.
„Tokias variklių charakteristikas pasieksime pakeitę turbokompresorius, išmetimo sistemas, įskaitant ir kolektorius. Tam, savaime suprantama, reikės ir efektyvesnių maitinimo (degalų siurblių, purkštukų) bei aušinimo sistemų“, – tvirtina „Pogea Racing“ vadovas Eduardas Pogea.
Sportinio „Alfa Romeo“ saloną Vokietijos auksarankiai patobulins pagal klientų pageidavimus – galės būti pakeista viskas, nuo kilimėlių iki odos apdailos. Visgi, panašu, kad „Pogea Racing“ pamiršo esminį šio standartinio automobilio trūkumą – pernelyg pigiai atrodančius priekinius žibintus.
„Pogea Racing“ nuotr./Patobulintas „Alfa Romeo 4C“ |