Naujausias lenktyninis „Porsche“ pagamintas pagal savo brolį, skirtą keliams, „911 GT3 RS“. Naudojamas tas pats opozicinis 3,8 litro šešių cilindrų variklis. Jis, kaip ir visose 911 modelio mašinose, sumontuotas pačiame gale.
„GT3 Cup“ kėbulas yra beveik identiškas RS modeliui. Skiriasi tik galinės arkos – jos lenktyninėje mašinoje platesnės beveik penkiais centimetrais. Atitinkamai platesnės galinės padangos.
3,8 darbinio tūrio opozicinis variklis, palyginti su RS, turi lygiai tiek pat galios – 450 AG, tačiau yra 30 AG galingesnis už praeitos kartos „Cup“ modelio variklį.
Lenktyniniam automobiliui – lenktyninė pavarų dėžė. Šešių pavarų sekvencinė dėžė jau tapo standartu ne tik „Porsche“, bet ir kone visiems trasoje matomiems modeliams.
Tikslių greičio skaičių „Porsche“ neskelbia, bet 1 202 kg sveriantis automobilis su 450 AG bus tikrai greitas. O žinant, kaip „Porsche“ talentingai geba sureguliuoti pakabą, automobilis bus greitas ne tik tiesiojoje.
Pirmiems klientams apie 400 tūkst. litų kainuojantis automobilis bus pristatytas kitų metų pradžioje.