„Porsche“ šiam automobiliui pasiskolino „Williams“ „Formulės-1“ komandos sukurtą Kinetinės energijos regeneracijos sistemą (sutrumpintai – KERS). Smagratis mašinoje užima keleivio vietą ir gali suktis net iki 40 000 aps./min. greičiu – jame saugoma stabdymo metu išsiskirianti energija.
Kokia to nauda? Sukaupta energija, vairuotojui paspaudus specialų mygtuką ant vairo, virsta papildomu iki 120 kW galios impulsu, veikiančiu nuo 6 iki 8 sekundžių ir dviejų elektros variklių pavidalu varančiu priekinius ratus. Galinius, tuo tarpu, suka gale sumontuotas 4,0 l 6 cilindrų 480 AG motoras.
„Porsche 911 GT3 R Hybrid“ bus pilotuojamas gegužės 15 d. vyksiančiose 24 val. Niurburgringo lenktynėse. 2012 m. vokiečiai ketina šiuo modeliu kautis dėl pergalės analogiškose varžybose Le Mane, kur kaip tik bus pradėta leisti dalyvauti ir hibridiniais automobiliais.
2010 02 11
„Porsche 911 GT3 R Hybrid“ – hibridinis lenktynininkas
Ženevos (Šveicarija) automobilių parodoje „Porsche“ pristatys lenktynėms skirto „Porsche 911 GT3 R“ hibridinę versiją. Mašina išsiskirs tuo, kad energija joje bus saugoma ne baterijose, o smagratyje.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą