GT3 R atitinka tarptautinius FIA GT3 reikalavimus ir turi 4 l darbinio tūrio, 6 cilindrų variklį, pasiekiantį 480 AG. Motoras sujungtas su 6 greičių, sekvencine pavarų dėže, galią perduodančia galiniams automobilio ratams. Kol kas neskelbiama informacija apie įsibėgėjimo iki 100 km/h laiką ar maksimalų greitį.
Anot gamintojo, kuriant naująją modelio versiją buvo iškeltas pagrindinis tikslas – sukurti už „GT3 Cup S“ geriau ir lengviau valdomą automobilio versiją. Naujojo modelio svoris sumažintas iki 1 200 kg, o variklio darbinis tūris padidintas 0,3 l taip sukuriant papildomas 30 AG. Taip pat patobulinta stabdžių antiblokavimo sistema ir peržiūrėta ratų sukibimo su kelio danga kontrolės funkcija.
Pakeitimai atlikti ne tik techninėje dalyje, tačiau ir išorėje – sukurtos platesnės ratų arkos, sumontuoti galiniai LED tipo žibintai.
Pranešama, kad naujojo „Porsche 911 GT3 R“ kaina be mokesčių sieks 279 000 eurų (932 256 litus), o prekyboje automobilis pasirodys 2010 m. pavasarį.
2009 11 19
„Porsche 911 GT3 R“ – tobulesnis lenktynių arkliukas
Kaip būtų galima patobulinti „Porsche 911 GT3 Cup S“? Tiesiog sukurti techniškai pažangesnį variantą – „Porsche 911 GT3 R“. Gamintojo gerbėjai tikriausiai svajoja kada nors išbandyti naujuoju lenktynių arkliuku tapsiantį modelį.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą