Kalbant apie būtent šį 911 modelį reikia kalbėti apie variklį. Visa kita jau matyta ir gerai pažįstama – tai jau užsirekomendavęs automobilis. O jo variklis – jam naujas. 500 AG pasiekiantis motoras yra galingiausias į 911 montuojamas atmosferinis variklis (be turbinų ar turbokompresorių). Šiai galiai pasiekti buvo paimtas GT3 RSR lenktyninio modelio variklis, jo stūmokliai išlieti iš tvirtesnio metalo.
Geras sportinis automobilis turi būti lengvas. Šis receptas žinomas visiems, taip pat ir „Porsche“. Jie šiam GT3 RS modeliui panaudojo geriausius lengvinimo sprendimus. Vairuotojui ir keleiviui skirtos anglies pluošto sėdynės, priekyje naudojami iš tos pačios medžiagos pagaminti sparnai. Net salono kilimėliai pagaminti lengvesni.
Vienintelis pavarų dėžės pasirinkimas – šešių laipsnių mechaninė. Bazinė šio automobilio spalva – balta. Visas spoilerių ir kitų aerodinaminių elementų bendras darbas sukuria papildomus 200 kg prispaudžiamosios galios.
Geras būdas lyginti automobilių greitį yra vienas Niurburgringo ratas. 911 GT3 RS 4.0 jį įveikia per 7 min. 27 sek. Vienas geriausių serijinės gamybos automobilių rezultatų.
„Porsche“ tikisi, kad pirkėjai gražiai išsirikiuos į 600 pirkėjų eilę ir sumokės prašomus 185 tūkst. JAV dolerių. Tokios jų sąlygos. „Leave it or take it“ filosofija.
Bet palaukite, kiek galima kurti šio 911 modelio interpretacijų? Gal jau metas naujam 911!