Tai lyg dviejų nerealių „Porsche“ modelių simbiozė – praeitų metų pažibos „918 Spyder Hybrid“ ir lenktynininkų svajonės „911 GT3 R Hybrid“. Taip vienas žodis kartojasi pas abu automobilius – tai „Hybrid“.
„918 RSR“ vietoje paprastų akumuliatorių, tokių kokie naudojami „918 Spyder“, naudoja „911 GT3 R“ išbandytą akumuliatorių su skriejiku (angl. flywheel accumulator). Šis sprendimas jau užsirekomendavo GT3 R modelyje Le Mano 24 valandų lenktynėse. Tai lyg „Formulėje–1“ naudota, o nuo 2011 metų sezono sugrįžtanti KERS sistema.
Pačiame automobilio centre sumontuotas V8 variklis pasiekia 563 AG. Tai ne tiek jau daug, šių dienų mastais. Tiesa, galia yra ne viskas. „American Le Mans“ serijoje naudojamas „Porsche“ juo susuko ne vieną tūkstantį kilometrų, kurių metu mechanikai ir inžinieriai šį variklį tiesiog padarė tobulu. Jis sukasi net iki 10300 sūkių per min!. Visus 563 „arkliukus“ variklis per transmisiją atiduoda į galinius ratus.
Tuo tarpu priekiniai turi kitą užduotį. Kiekvienas iš jų turi po 102 AG galios elektrinį variklį, kuris „srovės“ gauna iš jau minėto akumuliatoriaus, kuris, beje, sumontuotas šturmano (arba keleivio) vietoje. Į šį „srovės šulinuką“ patenka ir stabdymo metu surenkama galia.
Protinga „Torque Vectoring“ galios perdavimo sistema matuoja ratų sukibimą ir elektrinius variklius įjungia tada, kai reikia. Tiesiog nutaikykite automobilio priekį posūkio link ir spauskite greičio pedalą...
„918 RSR Hybrid“ sumontuota elektronikos kontroliuojama šešių laipsnių pavarų dėžė. Kaip ir priklauso, pavaros jungiamos už vairo esančiomis svirtelėmis.
Visų variklių bendras darbas garantuoja 767 AG galią visiems keturiems ratams kartu sudėjus. Kita medalio pusė, ypač svarbi ilgo nuotolio lenktynėse – kuro suvartojimas. Ne veltui paskutiniais metais Le Mane visas prizines vietas užima dyzeliniu kuru varomi prototipai... Šis „Porsche 918 RSR Hybrid“ jiems galėtų sudaryti rimtą konkurenciją.
Automobilių sportas teka „Porsche“ arterijomis. Ir tai puikiai pastebima žvelgiant į automobilio dizainą. Jis primena auksinius „Porsche“ laikus – šešiasdešimtaisiais septyniasdešimtaisiais lenktynių trasose dominavusius automobilius. Vien ko vertas variklio dangtyje esantis ventiliatorius! Jis funkcijos neatlieka, tik primena apie oru aušinamus dvylikos cilindrų opozicinius variklius naudotus klasikiniuose Le Mano „Porsche“.
Interjeras, kaip ir priklauso tokiam automobiliui, asketiškas, bet prabangus. Mygtukai lengvai randami, lengvai paspaudžiami. Tačiau odos ir aliuminio neatsisakyta.