Paskildę gandai, kad per metus laiko „Porsche“ ketina pristatyti naują, keturių cilindrų opozicinį agregatą privertė „Porsche“ vadovus atverti savo paslapčių kraitį – tokius variklius iš tiesų jie montuos nuo 2016-ųjų. Nors ir tiksli kubatūra nėra aiški, tikėtina, kad tai bus 2,5 litro, keturių cilindrų horizontaliai opozicinis motoras su turbokompresoriumi. Visa variklio struktūra bei konstrukcija gali išlikti tokia pati, kaip ir 3,8 litro 6 cilindrų agregato, tačiau be dviejų cilindrų.
Pranešama, jog 2,5 litro motoras su turbokompresoriumi generuotų apie 350 AG bei suktųsi iki 7500 aps./min. Tai reikštų, kad „Cayman“ bei „Boxster“ modeliuose montuojami 2,7 litro, 6 cilindrų varikliai būtų išbraukti iš gamos. Tikėtina, kad būtent pastaruosiuose modeliuose maždaug po metų turėtų debiutuoti 4 cilindrų varikliai.
Žinoma, dviem cilindrais mažesni motorai nebeskleis tokio malonaus tono, kokį skleisdavo 6 cilindrų opoziciniai „Porsche“ varikliai. Negana to, turbokompresoriai taip pat nėra tos dalys, kurios duslintuvo toną paverstų malonesniu. Tačiau pažiūrėkite į tai ir iš kitos pusės – jeigu baziniai 2,5 litro „turbo“ varikliai generuos, kaip pranešama, 350 AG bei 487 Nm, tikėtina, kad su nedidelėmis investicijomis juos bus galima paversti dar galingesniais.
Pasklidusi žinia apie tokį taktinį „Porsche“ ėjimą verčia spėti, kad po kelių metų šios opozicinės keturių cilindrų jėgainės gali būti montuojamos ir debiutuosiančiuose „Macan“ visureigiuose, ir 911 modeliuose.
Kad ir kaip būtų, keturių cilindrų jėgainės šiam koncernui nėra naujiena. Yra žinoma, kad „Porsche Macan“ bus pristatytas su 2,0 litrų turbodyzeliniu varikliu, kurį inžinieriai suprojektavo ant „Volkswagen“ variklio platformos.
Kaip jūs vertinate tokį „Porsche“ žingsnį? Ar iškeistumėte ne tokį ekonomišką bei galingą „Boxster“ arba „Cayman“ į analogišką versiją, tik su efektyvesniu, tačiau ne tokiu charakteringu bei gerokai prastesnį garso toną skleidžiančiu keturių cilindrų varikliu?