2011 09 07

„Porsche“ grįžta prie keturių cilindrų variklių?

Šiam gamintojui kuriant egzotiškąjį 918, Stuttgarte įsikūrusioje kompanijos būstinėje, inžinieriai visas jėgas skiria naujiems agregatams. „Naujas“ nebūtinai turėtų reikšti „galingas“, todėl šiuo atveju, „Porsche“ juda link pigesnių, tačiau efektyvesnių agregatų.
„Porsche“ ženkliukas
„Porsche“ ženkliukas / Gamintojo nuotr.
Temos: 1 Porsche

Vokietijos automobilių gamintojo atstovai teigia, jog kompanija kuria naujus, horizontaliai opozicinius, keturių cilindrų variklius. Jie sako, jog naujasis agregatas turės tam tikrų elementų iš dabartinių, šešių cilindrų agregatų.

2,0 bei 2,5 litro varikliai turės tiesioginio įpurškimo sistemą bei turbokompresorius, todėl „Porsche“ mintys apie 380 AG skamba labai realiai.

Naujosios jėgainės turėtų būti montuojamos naujuosiuose „Porsche“ modeliuose, kurie bus sukurti pagal legendinį 1950-ųjų „Porsche 550“. Gamintojas taip pat teigia, jog norėdami padidinti savo modelių efektyvumą, šiuos variklius jie montuos ir į kai kuriuose ateities „Boxster“ bei „Cayman“. Faktas, jog tokie modeliai dalį savo žavesio praras vien dėl dviem cilindrais „trumpesnių“ variklių darbo tono, tačiau tokia yra efektyvumo kaina.

Paskutinis šios kompanijos gamyklinis modelis su keturių cilindrų varikliu buvo 1995-ųjų „Porsche 968“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai