Spėjama, kad pradinio lygio modelis turės 2,0 litrų keturių cilindrų benzininį variklį, išvystantį 220 AG (164 kW).
Naujasis krosoveris nuo 0 iki 100 km/h turėtų įsibėgėti per 7,5 sek. bei pasiekti maksimalų 230 km/h greitį.
Jeigu šis variantas pasirodys nepakankamai galingas, „Macan S“ galės pasiūlyti 3,6 litrų V6 benzininį variklį su 295 „arkliais“ (220 kW).
Dyzelinių variklių linijoje numatomi 2,0 l TDI (190 AG/142 kW) variklis bei 3,0 l V6, pasižymintis 250 AG galia.
Tačiau visos variklių gamos „desertas“ – 3,0 litrų V6 variklis, pasižymintis 370 AG galia bei 542 Nm sukimo momentu. Kurie iš šių variklių iš tikro bus montuojami į „Macan“, turėtų paaiškėti netolimoje ateityje. Galbūt – jau Pekino automobilių parodoje.