2010 10 13

„Porsche“ savo darbuotojams uždraudė naudotis „Facebook“

Mes manome, kad socialinių tinklų puslapiai tampa rimtu gamintojų rinkodaros kampanijų įrankiu. Pasirodo, ne visai taip. Bent vienas gamintojas tikrai bando nuo jų atsiriboti.
„Porsche“
„Porsche“ / Gamintojo nuotr.
Temos: 2 Porsche Facebook

Pasak naujienų tarnybos „Bloomberg“, „Porsche“ savo darbuotojams uždraudė naudotis socialinių tinklų puslapiais, tokiais kaip „Facebook“ ar „MySpace“. Kompanija tokį žingsnį motyvuoja didele grėsme nutekėti slaptai informacijai.

Duodamas interviu kompanijos atstovas spaudai Dirkas Eratas pasakoja, kad šio žingsnio imtasi stengiantis užkirsti kelią ypač slaptos medžiagos nutekėjimui. Ypač baiminamasi, kad nutekės informacija apie planuojamus gaminti „Porsche“ modelius.

Beje, kompanijos darbuotojai taip pat negali naudotis populiariausiu pasaulyje interneto aukcionu „eBay“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai