Tai – vieno iš kompanijos projektų vadovų Jameso Eastwoodo CAR žurnalui išsakyta nuomonė. Jo teigimu, 795 AG turintis hibridas trasoje bus pranašesnis už minėtus superautomobilius su daugiau nei 900 AG.
Tačiau reikia akcentuoti, kad „Porsche“ yra ne tik silpnesnis, bet ir gerokai sunkesnis už itališką bei britišką superautomobilį. Tuščio (be jokių skysčių) „918 Spyder“ svoris siekia 1640 kg (už papildomą kainą užsakytas „Weissach“ paketas svorį sumažina 50-čia kilogramų). Tuo tarpu „LaFerrari“ bei P1 atitinkamai sveria apie 1255 bei 1395 kg. Skirtumas tikrai didelis – vokiečių nenaudai.
Visgi, Jamesas Eastwoodas tvirtina, kad „Porsche“ bus pranašesnis dėl pažangių technologijų. „Automobiliai su galiniais varančiaisiais ratais turi stabdyti gerokai anksčiau – mūsų mašina, turinti nepriklausomai vieną nuo kito varančiuosius priekinius ratus į posūkius gali nerti gerokai didesniu greičiu. Tai taip pat leidžia posūkiuose išlaikyti didesnį greitį bei greičiau išvažiuoti“, – taip projektų vadovas aiškina „918 Spyder“ pranašumą. Priminsime, kad šio modelio galinius ratus suka benzininė jėgainė, o priekinius – elektros motoras.
Kad ir kaip būtų, reikėtų nepamiršti ir fakto, kad „McLaren P1“, pasak britų, demonstruos net 5 kartus geresnes aerodinamines savybes nei MP4-12C superautomobilis. Tikriausiai žinote, kad važiavimo greičiui posūkyje daugiau įtakos daro ne varančiųjų ratų skaičius, o mažesnis svoris bei geresnė aerodinamika.
Hibridinis „Porsche“ bus gaminamas 918 egzempliorių tiražu. Paskutinių šios kompanijos superautomobilių „Carrera GT“, debiutavusių prieš dešimt metų buvo parduota 1275. Visgi, sparčiai išsivysčiusi Kinijos rinka turėtų nesukelti problemų, siekiant parduoti apie tūkstantį, daugiau nei 2,25 mln. Lt kainuojančių automobilių.
Siūlome pažiūrėti ir garsaus Didžiosios Britanijos žurnalisto Chris‘o Harris‘o apžvalgą apie naująjį „Porsche 918 Spyder“.