GAZAS.LT montažas/E.Žičkus sėda prie „Nissan Murano” vairo |
E.Žičkus poetizuoja visureigius
TV3 gyvenimo būdo žurnalo „Gyvenimas yra gražus” vedėjas E.Žičkus žavisi dideliais, galingais ir saugiais automobiliais, todėl jo pasirinkimas – visureigis „Nissan Murano”.
Anot E.Žičkaus, galia, saugumas, greitis, jaukumas ir šildomos sėdynės yra didžiausi šio automobilio privalumai, tačiau laidos „Gyvenimas yra gražus” vedėją piktina didelės degalų kainos: „Pas mus žiauriai brangūs degalai, o mano automobilis varomas keturiais ratais ir degalus labai „myli“. Tuo nėra patenkinta mano piniginė.”
Visureigis „Nissan Murano” nėra pirmoji E.Žičkaus mašina – TV3 televizijos veido vairuotų automobilių sąraše yra „Audi A4” ir „Volkswagen Golf”. Apie pastarąjį E.Žičkus atsiliepia nekaip: „Golfiuko tikrai nebenorėčiau, nes, palyginti su kitais vairuotais automobiliais, jis primena taburetę su ratais.”
Apie automobilius svajoti E.Žičkus nėra linkęs. Jis mėgsta imtis veiksmų, todėl ateityje TV3 gyvenimo būdo žurnalo vedėjas ketina įsigyti „Audi Q7”, „Range Rover Sport” arba „Porsche Cayenne”.
Į žmogaus ir automobilio ryšį jis žvelgia romantiškai: „Kartą sėdau prie „Range Rover Sport” vairo ir nuo to laiko įsimylėjau tą mašiną. Vėliau tapau neištikimas ir tuo pat metu leidausi į avantiūrą su „Audi Q7”. Dabar myliu jas abi.”
GAZAS.LT montažas/E.Leškevičius mėgaujasi „Subaru Legacy“ |
G.Leškevičius giria „Subaru”
LNK televizijos laidą apie paranormalius reiškinius „Pasaulis X” vedantis G.Leškevičius vairuoja „Subaru Legacy”: „Automobilis atvyko iš Amerikos ir yra 2006-ųjų metų gimimo. Visi „Subaru” mėgėjai kaip privalumą išskirs visus keturis varomuosius ratus bei stabilumą. Tai pirmas automobilis, kuriuo metus pavažinėjus, nesinori keisti. Jį vairuoju jau ketveri metai ir negalvoju apie naują, nes tai tikrai geras automobilis.” Vienintelis trūkumas – didelės degalų sąnaudos.
Laidos „Pasaulis X” vedėjui prieš „Subaru Legacy” teko vairuoti „Mitsubishi Lancer” ir „Nissan Primera”, o pirmasis G.Leškevičiaus automobilis buvo tėvo „Moskvich 412”: „Pirmą kartą savarankiškai vairavau būdamas dvylikos, o tėvui ant kelių, kaip ir kiekvienas vaikas, esu vairavęs ir anksčiau.”
LNK televizijos veidui nėra tokio automobilio, kurio jis nenorėtų vairuoti ir nepirktų, o apie prabangius automobilius svajoti taip pat nėra linkęs: „Niekada praktiškų daiktų neverčiau svajonėmis. Automobilis – tai patikimas daiktas, skirtas kelionei iš taško A į tašką B. Kitas reikalavimas automobiliui yra tai, kad jį vairuodamas galėčiau pailsėti, o ne pavargti. „Subaru” toks ir yra – jis tenkina visus mano poreikius.”
GAZAS.LT montažas/E.Daugėlaitė vairuoja „Toyota Corolla” |
E.Daugėlaitė vairuoja „Toyota Corolla”
Žiūrovus rytais LRT laidoje „Labas rytas” žadinanti E.Daugėlaitė vairuoja 1998 metų „Toyota Corolla”. E.Daugėlaitė džiaugiasi, kad jos „Toyota” yra maloni vairuoti, nedidelė ir yra dažyta neniūria šaltibarščių, spalva. Tačiau, anot laidos „Labas rytas” vedėjos, mašina galėtų būti jaunesnė – tada būtų ekonomiškesnė ir greitesnė.
Pirmasis E.Daugėlaitės vairuotas automobilis buvo „Renault Clio”, apie kurį ji atsiliepia lakoniškai: „Kas buvo – pražuvo. Tikiuosi, dar važiuoja ir nepakliuvo po presu.” LRT televizijoje šmėžuojančios E.Daugėlaitės svajonių sąraše – BMW ir „Audi”.
GAZAS.LT montažas/E.Knispelis pasirinko „Toyota Avensis“ |
E.Knispelio „Toyota Avensis”
LNK laidos „24 valandos” vedėjas E.Knispelis vairuoja jau ketvirtąjį savo automobilį – 2008 metų „Toyota Avensis”. Prieš šį automobilį turėjo „Opel Kadett”, „Audi 80” ir „Opel Omega”. E.Knispelis teigia, kad jo automobilis yra su visais priedais: „Rinkausi „Toyota” todėl, kad buvau prisiklausęs ir prisiskaitęs, jog šios markės automobiliai yra negendantys. Bet pasirodė, kad tai priklauso tik nuo to, su kuo lygini.”
Anot E.Knispelio, jo automobilyje jam patinka viskas: „Jis ekonomiškas, gana komfortiškas bet kokiai kelionei ir minkštai, tyliai, nestenėdamas iškenčia net tuos 5 kilometrus Labanoro žvyrkeliu, kuriuo neišvengiamai reikia nulėkti, važiuojant į sodybą. Tiesa, yra du trūkumai. Tamsoje nesimato, kur yra veidrodėlių užlenkimo mygtukas, todėl tenka jo ieškoti tamsoje. Taip pat nepatinka navigacinė sistema: ekranas didelis, bet tai vienintelis privalumas, palyginti su kitais navigatoriais. Daugiau priekaištų neturiu.”
E.Knispelis nuo 16 metų vairavo tėvų „Žiguli“
Pirmoji E.Knispelio vairuota transporto priemonė buvo dėdės sunkvežimis „GAZ 66”. „Jį vadindavome viliuku. Man tada buvo penkeri, sėdėjau dėdei ant kelių. Tai ryškūs vaikystės prisiminimai. Iš tiesų, išsigandau, kai jis paleido vairą, o man liepė vairuoti toliau, bet vairavau,” – savo pirma patirtimi prie vairo dalinosi E.Knispelis.
Pirmasis savarankiškai vairuotas E.Knispelio automobilis buvo tėvų „Žiguli”: „Savarankiškai juo važinėjau nuo 16 metų. Be vairuotojo pažymėjimo. Gyvenome Tauragėje, mano mama buvo mokytoja. Kaip tik tuo metu ji buvo klasės, kurioje mokėsi vienintelio tuo metu rajone kelių eismo inspektoriaus dukra, auklėtoja. Jo gatvėje bijojo visi vairuotojai. Kai važiuodavau pro jį, pristabdydavau ir mes mandagiai pasisveikindavome. Jis iš matymo pažinojo dukters auklėtojos sūnų ir „auklėtojos automobilį“. Niekada nesustabdė.”
Svajonių automobilio E.Knispelis neturi, nes, anot jo, nereikia personifikuoti gyvenimą palengvinančių daiktų. Žurnalistas tik nenorėtų vairuoti dažnai gendančio automobilio: „O ar jis turi mechaninę ar automatinę pavarų dėžę, man nesvarbu.“
GAZAS.LT montažas/V.Baublienė vairuoja „Honda Accord“ |
V.Baublienė nenorėtų mažo ir raudono
LRT gyvenimo būdo laidą „Stilius” vedanti Violeta Baublienė vairuoja jau ketvirtąjį savo automobilį – „Honda Accord”. Jai pakanka, kad automobilis važiuoja tyliai, lengvai, greitai pasiekia norimą greitį, neryja degalų, yra patogus ir estetiškas.
„Stiliaus” vedėja simpatizuoja ne tik „Honda”, bet ir BMW džipams. V.Baublienė negalėtų įvardinti nė vieno savo automobilio trūkumo: „Renkuosi automobilius be trūkumų. Kai pirksiu kitą mašiną, vėl išsirinksiu pačią geriausią.”
Pirmasis V.Baublienės vairuotas automobilis buvo „Žiguli”, kurio dabar ji tikrai nenorėtų: „Bet viskas gyvenime reliatyvu ir, jei nieko neturėčiau, vairuočiau tai, ką galėčiau sau leisti.“
Svajonių automobilio taip pat neturi, nes „apie automobilį svajoti būtų pernelyg banalu.”
„Stiliaus” vedėja nenorėtų vairuoti mažo ir geltono arba raudono automobilio. „Mažame automobilyje nepatogu susikrauti mantą ilgai kelionei, – aiškino ji ir pridūrė, kad maži automobiliai gali būti nepastebėti. – Esu mačiusi daugybę vairuotojų, kurie pro savo didelių automobilių langus ir veidrodėlius mato tik save, bet ne kitus kelyje. Apie vairavimo kultūrą galima parašyti traktatą, o tam turi įtakos ir automobilio vardas bei dydis. Renkantis automobilį, verta galvoti ir apie kitus.”
GAZAS.LT montažas/G.Šapiro-Bilas vairuoja „Fiat 500” |
G.Šapiro-Bilas vairuoja „Fiat 500”
„Lietuvos ryto” televizijoje kulinarinę laidą „Skonio reikalas” vedantis G.Šapiro-Bilas vairuoja „Fiat 500” ir kaip privalumus išskiria žydrą spalvą, modernumą, ekologiškumą ir dydį: „Fiat” trūkumų neturi – jis mane džiugina kaskart, kai į jį įsėdu.”
Tačiau geriausias visų laikų automobilis Bilui yra „Porsche 911”. Vis dėlto jo vairuoti jis nenorėtų.
Pirmasis laidos „Skonio reikalas” vedėjo vairuotas automobilis buvo tėvų turėtas „VAZ-2103”. Paklaustas, ar dabar galėtų sėsti prie šios mašinos vairo, G.Šapiro-Bilas atrėžė: „Tikrai ne!”