Naujoji sistema kol kas vadinama C2X ir ji yra tobuliausia, ką pavyko sukurti inžinieriams. Ši sistema leis išvengti nelaimingų atsitikimų, nes seks ne tik kitų automobilių, tačiau ir pėsčiųjų judėjimą. Tai reiškia, kad automobilis galės pats įvertinti galimas kliūtis kelyje ir perspėti vairuotoją arba pati imtis tam tikrų veiksmų.
Prie šios sistemos tobulinimo ir bandymų prisideda visi Vokietijos automobilių gamintojai – „Volkswagen“, „Opel“, „Mercedes-Benz“, „Ford“, „Audi“ ir BMW. Visi gamintojai bandymams skyrė po 20 automobilių, kuriuose somontuotas ši sistema. Gamintojai susitarė ne tik dėl bandymų, tačiau ir sistemos standartizavimo. Taip pat prie šių bandymų prisdeda ir Vokietijo valdžia.
Plačios šios sistemos galimybės leis ne tik sumažinti avarijų skaičių, tačiau ir padės kitais atvejais. Sistema stebės kelio ženklus, perspės apie kliūtis kelyje, jei reikės, sumokės kelių mokestį, taip pat galės stebėti eismą ir prognozuoti, kur gali būti spūstys. Visa tai veiks bevielio ryšio pagalba.
Pavyzdžiui, apie žmonių ar dviratininkų judėjimą sistema spręs pagal signalus, gaunamus iš išmaniųjų telefonų. Kitų automobilių judėjimas bus sekamas jiems komunikuojant tarpusavyje.
Kol kas ši sistema tik bandoma ir prireiks peržvelgti duomenis, surinktus automobiliams nuvažiavus tūkstančius kilometrų. Sistemos kūrėjai nori, kad ji veiktų nepriekaištingai, todėl jos bandymams skirs ypač daug laiko. Tokios sistemos bandymai jau anksčiau prasidėjo Jungtinėse Amerikos Valstijose ir ten yra sėkmingai tęsiami.