Ne taip seniai Italijoje duris atvėrė „Lucarelli Monza“ automobilių tobulinimo dirbtuvės. Naujokui kažkaip reikėjo gauti žiniasklaidos ir potencialių klientų dėmesio. Taigi, reikėjo sukurti kažką unikalaus. Puikiai pavyko, drąsiai galime pasakyti susipažinę su jų kūriniu – „Lucarelli Monza 500 Motore Centrale R230“.
Nereikia mokėti itališkai, kad suprastum kas šiame pavadinime užkoduota. Taip, 230 AG variklis sumontuotas automobilio centre! „Fiat“ gamybos 1,4 litro benzininį variklį jie aprūpino turbina, tarpiniu aušintuvu, nauju katalizatoriumi, stūmuokliais ir pakėlė galią iki pagarbos vertų 230 AG. Gamintojas paruošė ir galingesnę versiją, bet jos dar neišbandė kelyje.
Šis keturių cilindrų variklis iš priekinės dalies perkeltas į galinės sėdynės vietą. Nuo garso ir įvairiausių kvapų salonas apsaugotas stiklinėmis pertvaromis – atrodo tarsi variklis sumontuotas akvariume. Tik vietoje žuvyčių – vienas didelis ryklys.
Galia atiduodama į galinius R230 ratus. Jie laikosi ant specialiai sukurtos daugiasvirtės galinės pakabos. Naudojamas elektroninis diferencialas. Jis praverčia posūkiuose, kitu atveju mes jau regime mažą baltą fiatą begaliniuose suktukuose.
Ši R230 versija šimtą pasiekia vos per 4,7 sekundes. Maksimalus greitis, jei jo nebijosite, 240 km/h. Bet tai dar ne viskas...
Gamintojas taip pat paruošė ir „karštą“ penkišimtuko versiją (jei jums ano maža). „Motore Centrale R280 Pista“ versija skiriasi galingesniu varikliu (280 AG), mechaniniu diferencialu, reguliuojama pakaba, variklio parametrus reguliuojančia programine įranga ir ... pilnu saugos rėmu. Rezultatas – 3,9 sek. iki šimto, 260 km/h maksimalus greitis.