Automobilio išorė neabejotinai yra A6 modelio evoliucija, o ne revoliucija. O viduje – visiškai naujas pasaulis. Į automobilio vairuotoją orientuotas prietaisų skydas ir visos naujausios „Audi“ technologijos.
Naujoji A6 debiutuoja su penkiais varikliais – trimis dyzeliniais ir dviem benzininiais. Pasak gamintojo, visi jie, kartu sudėjus, yra vidutiniškai 19 proc. ekonomiškesni. Taip pat, pažadėta ir hibridinė jėgainė įsibėgėjus prekybai.
Gamintojo nuotr./Naujoji „Audi A6“ |
Pats ekonomiškiausias – 2,0 litro darbinio tūrio TDI šeimos dyzelinis variklis. Jo vidutinės kuro sąnaudos turėtų būti apie 5 litrus šimtui kilometrų.
Kiti du dyzeliai – to paties 3 litrų tūrio dviejų skirtingų galingumų. Vienas 204 AG, kitas – galingiausias dyzelinis šeimoje – 245 AG.
Tiesa, ekonomiški gali būti ir galingi benzininiai varikliai. Puikus pavyzdys – 3,0 litro TFSI variklis su kompresoriumi. 300 AG ir 8,5 litro vidutinės sąnaudos. Kitas benzininis variklis – 204 AG 2,8 litro atmosferinis.
Pavarų dėžės. Pasirinkimas platus – šešių pavarų mechaninė, CVT kintamo perdavimo automatinė, „tikra“ septynių pavarų automatinė „S–tronic“ ir, kai debiutuos hibridas, aštuonių pavarų automatinė.
Gamintojo nuotr./Naujoji „Audi A6“ |
2012 metais tikimės išvysti ir hibridinį A6 sedaną. Jis turės 2,0 litro TFSI benzininį variklį ir elektrinį variklį sumontuotą tarp vidaus degimo variklio ir aštuonių pavarų automatinės pavarų dėžės. „Audi“ sako, kad elektrinio variklio pakaks važiuojant net iki 100 km/h.