Asocijuojasi tai su prabanga ar ne, tačiau prancūzai tvirtina, kad naujasis jų automobilis savo važiavimo kokybe, efektyvumu bei kokybe nenusileis esminiams savo varžovams – „Ford Focus“ bei „Volkswagen Golf“.
4,25 m ilgio ir 1,46 m aukščio automobilis yra kiek trumpesnis bei mažesnis už pirmosios kartos 308 hečbeką. Gamintojas praneša, kad šis modelis bus gaminamas ant naujosios EMP2 platformos, kurią C bei D segmentuose naudoja kai kurie naujausi „Peugoet-Citroen“ automobiliai.
„Peugeot“ nuotr./„Peugeot 308“ |
Antrosios kartos 308 bus net 140 kg lengvesnis bei dinamiškesnis už savo pirmtaką. „Peugeot“ akcentuoja, kad padidinta automobilio bagažinės talpa (iki 470 litrų), tuo tarpu žemiau sumontuotas variklis suteikia ne tik žemesnį svorio centrą, bet ir leido suprojektuoti žemesnę variklio gaubto formą. Tai turėtų praplėsti matomumo galimybes.
Savo išvaizda šis automobilis primena kiek mažesnį giminaitį 208. Gamintojo teigimu, interjeras taip pat buvo projektuojamas pagal tas pačias dizaino tendencijas, todėl nereikėtų nustebti, radus tam tikrų panašumų tarp šių dviejų automobilių.
Baziniai modeliai gaus 9,7 colių lietimui jautrius ekranus, kuriuos supa kokybiškesnės medžiagos nei buvo montuojamos pirmosios kartos 308. Oficialus šio hečbeko pristatymas turėtų vykti rugsėjį, Frankfurto automobilių parodoje. Į Europos valstybių kelius šie modeliai išriedės 2013-ųjų pabaigoje.