2013 06 11

Prisikėlusi „Renault“ divizija „Alpine“ svajoja apie „Porsche 911“ modelio šlovę

„Renault“ kompanijos dizaino vadovas Laurensas van den Ackeris atskleidė, kad atgimęs „Apline“ modelis pramonėje turėtų vaidinti „Porsche 911“ automobilio rolę.
„Renault-Alpine A110-50“
„Renault-Alpine A110-50“ / Gamintojo nuotr.

Automobilių pasaulyje naujasis „Renault“ kompanijos divizijos „Alpine“ modelis turėtų pasirodyti 2016-aisiais. Teigiama, kad jo kaina sieks apie 50 tūkst. svarų (apie 200 tūkst. Lt).

Laurensas van den Ackeris priduria, kad pagal dinamines savybes naujasis „Alpine“ bus lyginamas su „Porsche Boxster“, tačiau specialistas tikisi, jog jų automobilis taps toks pats ikoniškas, kaip legendinis 911.

„Mūsų tikslas – sukurti tokį produktą, kuris nišą rinkoje užpildytų maždaug dvidešimčiai metų. Jeigu mums pasiseks pagaminti kažką panašaus į 911 – ateityje galėtume galvoti ir apie „Porsche Panamera“ alternatyvą“, – sakė „Renault“ dizaino vadovas.

Pirmasis „Alpine“ projektas bus derinamas kartu su lengvų bei sportinių automobilių specialistais „Caterham“. Tačiau van den Ackeris atskleidė, kad jis nenorėtų, jog „Alpine“ ir „Caterham“ automobiliai būtų panašūs, lyg du vandens lašai – kaip „Toyota GT86“ ir „Subaru BRZ“.

„Tokia strategija mums nepasiteisintų – abu modeliai turi būti pakankamai skirtingi“, – teigė Laurensas van den Ackeris. Specialistas pridūrė, kad tai turi būti ne tik sportiniai automobiliai, bet ir geri atskaitos taškai, pagal kuriuos savo mašinas kurtų kiti gamintojai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis