Nuo standartinio 5-os klasės BMW naujasis skiriasi didesnėmis oro paėmimo angomis, keturiomis duslintuvo išmetimo angomis, unikalaus dizaino 20 colių ratlankiais ir platesniais sparnais.
Bet ne dėl gražios išvaizdos pirkėjai rinksis šį automobilį. Jo esmė - variklis ir pakabos suderinimas. Atsisakę praeitos kartos modelyje naudoto V10 motoro, BMW sukūrė dviem cilindrais mažesnį, tačiau galingesnį V8 variklį. Galia padidėjo nuo 507 iki 552 AG. Dar geresnės žinios, kad ši galia pasiekiama mažesniais sūkiais. Senasis maksimalią galią pasiekdavo ties 7750 aps/min, o naujasis tai daro ties 6000.
O sukimo momentas padidėjo dar labiau. Naujasis M5 jo turės net 679 Nm (praeitos kartos M5 turėjo 519 Nm). Viską kartu sudėjus turime automobilį, kuris iki 100 km/h iššauna per 4,4 sek.
BMW siūlys dvi pavarų dėžes. Standartinė bus moderni dviejų sankabų automatinė, tačiau pirkejams palikta galimybė užsisakyti šį M5 su klasikine mechanine pavarų dėže.
Spėjame, kad kainuos šis greitaeigis sedanas apie 100 tūkst. eurų.