Nepaisant to, kad išorė neiššaukianti, tačiau po variklio dangčiu tūnos tikrai ne pats tyliausias variklis. Ankstesnė karta naudojo V10 variklį su dviem turbinom, kurį „Audi“ montavo į R8, o „Lamborghini“ – į „Gallardo“, modelius. Naujasis RS6 gaus naują širdį. Po variklio dangčiu turėtų būti montuojamas 4,0 TSI variklis, kurio galia gali būti nuo 420 iki 520 arklio galių.
Nors oficialiai „Audi“ naujojo galiūno ir neparodė, tačiau internete jau galima rasti nuotraukų, kurias perdarė „Photoshop“ programos meistrai. Žvelgiant į jas, tikėtina, kad nuo produkcijai skirto modelio, kompiuteristai nuklydo nedaug.
Tačiau kaip iš tikrųjų atrodys naujasis RS6, galime tikėtis išvysti šių metų Paryžiaus automobilių parodoje. O prekyboje šis automobilis turėtų pasirodyti jau kitąmet.