Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2009 01 05

Pristatytas naujasis „Cadillac SRX“

Šių metų sausio mėn. 11 d. prasidėsiančioje tarptautinėje Detroito (JAV) automobilių parodoje pasaulinės premjeros sulauks naujosios kartos sukryžmintos (angl. crossover) paskirties vidutinis visureigis „Cadillac SRX“. Kol kas gamintojai spaudai pateikė nemažai techninės informacijos bei pagrindines modelio nuotraukas.
Pristatytas naujasis „Cadillac SRX“
Pristatytas naujasis „Cadillac SRX“ / Gamintojo nuotr.
Kiek abejotinai skamba „Cadillac“ pažadas pasiūlyti ekonomišką visureigį, kadangi du skirtingi V6 tipo varikliai tikrai nepasižymės mažomis kuro sąnaudomis, sieksiančiomis 9,4 l/100 km užmiestyje ir dar daugiau važinėjant mieste. Gamintojai žada, jog naujasis modelis pasižymės puikiomis techninėmis charakteristikomis. Minėtos kuro sąnaudos nenuteikia optimistiškai, o automobilio galios ir masės santykis dar labiau liūdina. Tikimasi, jog SRX masė svyruos tarp 1950 ir 2086 kg, o tai leidžia daryti prielaidą, jog vargu ar 3 l darbinio tūrio variklis, turintis 260 AJ galią, suteiks įspūdingus vairavimo pojūčius. Galbūt naująjį vidutinį visureigį išgelbės 2,8 l darbinio tūrio V6 tipo motoras su turbina bei 300 AJ galia? Šis variklis padėtų „Cadillac SRX“ konkuruoti su „Infiniti EX35“, tačiau pastarasis sveria visais 450 kg mažiau, o tai garantuoja geresnes technines charakteristikas. Beje, EX35 kainuoja net 10 000 JAV dolerių (24 490 litų) mažiau nei dabartinės kartos SRX modelis. Minėtieji varikliai bus komplektuojami su 6 greičių automatinėmis pavarų dėžėmis, turinčiomis „eco-mode“ režimą. Pastaroji funkcija turėtų padėti minimizuoti kuro sąnaudas. Jei ekonomiškumas ir siūloma variklių gama neišgąsdino, pasiruoškite geroms naujienoms – „Cadillac SRX“ salone jus pasitiks naujausios technologijos. Visureigyje montuojamas navigacinei sistemai skirtas ekranas, posukiuose pasisukantys priekiniai žibintai, kietasis diskas MP3 rinkmenų saugojimui, du ekranai video medžiagos peržiūrai sėdint automobilio gale bei „Bluetooth“ ir „OnStar“ funkcijos. Jei susidomėjote naujuoju SRX, nenustebkite, jog tikru visureigiu, varomu visais keturiais ratais, jis taps tik už papildomą kainą. Standartinėje komplektacijoje būsimi pirkėjai ras 18, o už papildomą mokestį – 20 colių ratlankius. Penkiavietis automobilis bus pajėgus tempti 1588 kg krovinį. Panašu, jog sąlyginai didelė naujosios kartos „Cadillac SRX“ masė turi savų privalumų. Automobilis sunkus, nes jo konstrukcijų gamybai panaudotos plieninės detalės, sutvirtinančios kėbulą ir padidinančios saugumą. Tikriausiai gamintojai nusprendė, jog saugumas svarbiau už įspūdingas technines charakteristikas. Galutinis verdiktas priklausys būsimiems pirkėjams, išvysiantiems naujosios kartos visureigį jau 2010 m.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos