„Citroen“ šį modelį vadina visiškai nauju, tačiau po nauju kėbulu slepiasi ankstesniame modelyje naudota PSA platforma. Ją šiek tiek modifikavus naujasis C4 išėjo 50 mm ilgesnis, 20 mm platesnis ir 30 mm aukštesnis. Spėjama, kad automobilis bus lengvesnis dėl naujų surinkimo metodų.
Nors šiuo metu gaminami C4 galimi du variantai – kupė ir penkerių durų hečbekas, – naujasis C4 bus siūlomas tik su penkeriomis durimis. „Citroen“ ateityje planuoja pristatyti sportiškesnę, prabangesnę alternatyvą DS4. Pristatydamas du tos pačios klasės modelius gamintojas tikisi atsiriekti didesnę Europoje populiariausio automobilių segmento pyrago riekę.
Naujajame C4 bus naudojami dabartiniame modelyje sumontuoti varikliai. Taip pat gamintojas pasiūlys „e–HDI“ sistemą. Ženevos automobilių parodoje pristatyta sistema naudoja 1,6 l variklį kartu su mažu elektriniu varikliu.
Gamintojas atkreipia dėmesį į smarkiai atnaujintą automobilio interjerą. Pirkėjui suteikta begalė pasirinkimų. Automobilį bus galima komplektuoti su nuokrypio nuo važiavimo juostos perspėjimo sistema, automatiškai veikiančiais žibintais, automatine greičio palaikymo sistema, įsimenančia greičio ribojimus, ir „eTouch“ sistema, kuri stebi vairuotojo važiavimo stilių ir pataria, kaip sumažinti degalų sąnaudas.
Oficialiai automobilis bus pristatytas rudenį vykstančioje Paryžiaus automobilių parodoje.