Panašu, jog paaukštintas automobilis konkuruos su tokiais rinkos senbuviais kaip „Audi A6 allroad quattro“, „Volvo XC70“ bei „Subaru Outback“. 9-3X tikslas panašus į minėtų konkurentų – pasiūlyti visureigio išvaizdą bei panašias pravažumo galimybes, tačiau išsaugoti kiek mažesnius kėbulo gabaritus ir geresnes nei didesnių automobilių kuro sąnaudas.
Būsimiems pirkėjams bus pasiūlytos dvi variklių versijos. Pirmasis – 2 l darbinio tūrio benzininis motoras, turintis 210 AJ galią ir 300 Nm sukimo momentą. Antrasis – 1,9 l „TTiD“ tipo turbodyzelinis, išvystantis 180 AJ bei 400 Nm. Benzinu varomas variklis iki 100 km/h padeda įsibėgėti per 8,2 s. Automobilis bus komplektuojamas su 6 greičių mechanine arba automatine pavarų dėže.
9-3X išorėje puikuojasi juodos spalvos plastikinė apdaila, apsaugosianti kėbulą nuo smulkių įbrėžimų. Šoninių durelių apačia ir keletas kitų kėbulo dalių padengtos aliuminiu. Priekiniai žibintai puikuojasi chromuotais apvadais. Tuo tarpu bagažinės talpa sieks 419 l, o nulenkus galines sėdynes – 1287 l.
Kol kas gamintojai nepateikė „Saab 9-3X“ salono nuotraukų, tačiau iki Ženevos parodos liko vos kelios savaitės – tuomet naujausią „General Motors“ gaminį galėsime įvertinti iš arčiau.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą