Gamintojų teigimu, šis variklis yra viena svarbiausių naujienų šių metų BMW EfficientDynamics strategijoje.
Pirmasis BMW keturių cilindrų benzininis variklis su BMW TwinPower Turbo technologija suteiks daugiau galios nei jo pirmtakas ir leis išvystyti iki 245 AG, o jo didžiausias sukamasis momentas sieks 350 N-m.
Naujasis „BMW X1 xDirve28i“ pasižymės ne tik didesniu judrumu bet ir 1,5 l/100 km mažesnėmis degalų sąnaudomis, kurios siekia 7,9 l/100 km, nepriklausomai nuo automobilyje sumontuotos pavarų dėžės. Šis modelis 100 km greitį pasieks per 6,1 s, naudojant mechaninę pavarų dėžę, arba per 6,5 s su automatine pavarų dėže.
Pagal BMW šešių cilindrų variklius sukurtų naujų 2 litrų darbinio tūrio variklių BMW TwinPower Turbo technologiją papildys dar galingesnis turbokompresorius su twin-scroll sistema. Naujojo agregato efektyvumą taip pat padidins High Precision Injection degalų įpurškimo sistema su inovatyviais purkštukais ir naujausia BMW užpatentuota vožtuvų valdymo sistema VALVETRONIC.
Standartinėje komplektacijoje šis modelis bus siūlomas su šešių pavarų mechanine arba aštuonių pavarų automatine greičių dėže. Šioje komplektacijoje taip pat bus ir daugiau BMW EfficientDynamics sistemos funkcijų – automatinė variklio išjungimo/įjungimo (Auto Start-Stop) funkcija, stabdžių energijos atnaujinimo sistema (Brake Energy Regeneration), pavarų indikatorius ir kt.
Šis modelis pirkėjams taip pat bus siūlomas su išmaniąja „BMW xDrive“ keturių varomų ratų sistema, apjungta su Dynamic Stability Control sistema, kurios kartu užtikrins puikią vairavimo dinamiką. Norintys šiame modelyje galės pasirinkti ir Performance Control funkciją, imituojančią aktyvų ratų diferencialą, pristabdant vidinį posūkio ratą. Tuo tarpu vertinantys sportinį vairavimą bet kurią „BMW X1“ modelio versiją galės rinktis su M Sports komplektacija.
Oficialios BMW atstovės Lietuvoje UAB „Krasta auto“ direktorės Astos Bagdonavičienės teigimu, naująją „BMW X1 xDrive28i“ modelio versiją Lietuvos vairuotojai gali užsisakyti jau dabar.