2010 metų rudenį pasirodęs „Nissan Juke" jau spėjo įrodyti, jog yra dar vienas sėkmingas „Nissan" kompanijos kūrinys po „Qashqai". Nuo prekybos pradžios šiuo modeliu Šiaurės Europos šalyse jau parduota apie 9800 įstabių „Nissan Juke" automobilių, iš jų net 1900 vnt. Baltijos šalyse! 2012 m. Latvijoje „Juke" buvo pirmas pagal populiarumą crossover modelis ir užėmė antrąją vietą visoje lengvųjų automobilių rinkoje. 2013 metų sausio ir vasario mėnesiais kas antras parduotas crossover buvo „Nissan" modelis, o lengvieji visureigiai „Juke" ir „Qashqai" sudarė 47,4 proc. visos kompaktiškų SUV klasės modelių rinkos Baltijos šalyse.
Neseniai pasirodė visiškai nauja „Nissan" perkamiausio kompaktiško crossover modelio „Juke" versija „n-tec". Specialios laidos „Juke n-tec" modelis išsiskiria pažangiomis technologijomis, kurių centre puikuojasi naujos kartos „Nissan Connect" sistema, dabar turinti platesnį 5,8 colio spalvotą jutiklinį ekraną. Ji sumaniai sujungia palydovinę navigacijos įrangą su „Bluetooth" sąsaja mobiliesiems telefonams ir muzikos grotuvams prijungti.
„Nissan“ nuotr./„Nissan Juke n-tec“ |
„Nissan Juke n-tec" būdinga ir rafinuota išvaizda. Šį modelį puošia išraiškingi 18 colių juodos ir sidabro spalvų lengvojo lydinio ratlankiai. „Juke n-tec" galima lengvai atpažinti iš juodų blizgančių centrinių šoninių statramsčių ir veidrodėlių gaubtų. Specialios laidos „Juke" modelio kėbulas gali būti dažomas bet kuria iš aštuonių „Juke" siūlomų spalvų. Motociklo kuro baką primenančios centrinės konsolės apdaila „Juke n-tec" modeliuose yra anglies juodumo spalvos.
„Juke n-tec" modeliai sukurti „Acenta" komplektacijos pagrindu. Taigi jiems būdingos visos variklių ir transmisijų kombinacijos. Siūlomi trys galios agregatai – vienas dyzelinis ir du benzininiai. Dyzelinį modelį varo efektyvus 110 AG 1,5 l „dCi" variklis, komplektuojamas su šešių pavarų mechanine transmisija. Benzininių variklių asortimentą sudaro du 1,6 l galios agregatai. Tai natūralaus įsiurbimo 117 AG variklis ir itin efektyvus bei kompaktiškas 190 AG keturių cilindrų galios agregatas su „DIG-T" technologija, t. y. su tiesioginio įpurškimo sistema ir turbokompresoriumi. Priekiniais ratais varomi modeliai su „DIG-T" varikliu komplektuojami su mechanine šešių pavarų dėže, o varomi keturiais ratais – su „Nissan XTRONIC M-CVT" automatine transmisija, turinčia šešių pavarų mechaninį režimą. Modeliams su „DIG-T" varikliais būdingos dvi skiriamosios savybės – platus išmetimo vamzdžio antgalis bei juodos spalvos lubų apdaila automobilio viduje.
„Nissan“ nuotr./„Nissan Juke n-tec“ |
Naujojo modelio važiuoklė išsiskiria pažangia keturių varomųjų ratų technologija „Nissan ALL-MODE 4x4i" ir turi integruotą sukimo momento nukreipimo sistemą, kuri pakoreguoja nepakankamą pasukimą posūkiuose ir užtikrina geresnį „Juke" valdymą atliekant manevrą. Visose keturiais ratais varomose versijose komplektuojama daugiasvirtė galinės pakabos sistema, o modelių su dviem varomaisiais ratais gale montuojamas torsioninis strypas.
„Juke n-tec" išsiskiria ne tik „Nissan Connect" sistema, bet ir „Nissan" dinamikos valdymo technologija, kuri leidžia vairuotojui pasirinkti pageidaujamą važiavimo režimą, taip pat perjungti kitas funkcijas, pavyzdžiui, klimato kontrolės sistemos nustatymus, naudojantis centriniu jutikliniu ekranu. Į standartinės įrangos sąrašą įtraukta važiavimo atbuline eiga vaizdo kamera su spalvotu ekranu, valytuvai su lietaus jutikliais, automatiniai dieniniai žibintai, priekiniai rūko žibintai, oda trauktas vairas ir pavarų perjungimo svirtis, automatinė klimato kontrolės sistema bei garso aparatūra su „Bluetooth" sąsaja ir USB jungtimi.
„Nissan“ nuotr./„Nissan Juke n-tec“ |
Nuo pasirodymo pradžios 2010 m. pabaigoje iki dabar visoje Europoje parduota daugiau nei 290 000 „Juke" modelių. Vien 2012 m. parduota per 140 000 vnt. Tai antrasis pagal populiarumą „Nissan" modelis po „Qashqai". „Nissan Design Europe" (NDE) centre sukurto „Juke" modelio sėkmingas pasirodymas sustiprino „Nissan" kaip lyderės pozicijas crossover modelių segmente. Neįprastas šio modelio dizainas išsiskiria coupé formomis ir visureigiui būdinga tvirta išvaizda. Tai lemia individualų automobilio charakterį, į vieną visumą susiejantį daugybę akivaizdžiai prieštaraujančių niuansų. Visi Europoje pardavinėjami „Juke" modeliai pagaminti efektyviai dirbančioje „Nissan" gamykloje Sanderlande Anglijoje.