Gamintojo teigimu, „H-Turismo“ versija turės 6,0 litrų V12 variklį bei 160 AG generuojantį elektros motorą. Bendra agregatų galia siekia 950 AG – visi jie siunčiami į galinius varančiuosius ratus. Kitaip tariant, iš pirmo žvilgsnio į statistiką galima tikėtis, kad tai – nuožmus konkurentas egzotiškajam „LaFerrari“.
Gamintojo nuotr./„Icona Vulcano“ |
Kita, „H-Competizione“ versija, suprojektuota naudojimui lenktynių trasose nepasižymi tokiais egzotiškais parametrais, tačiau turi V6 benzininį variklį su dviem turbokompresoriais. Visus varančiuosius ratus sukti padeda ir du elektros varikliai, o bendras visų motorų pajėgumas siekia apie 870 AG. „Icona“ tvirtino, kad tokia variklių komponuotė buvo išbandyta specialiai tam pritaikytame legendiniame „Lancia 037“ automobilyje, o gauti rezultatai buvo įspūdingi.
Gamintojas akcentuoja, kad galingesnė versija iki 100 km/h įsibėgės per 3 sekundes – 0,1 s lėčiau už „H-Competizione“ su visų varančiųjų ratų važiuokle. Maksimalus automobilio greitis siekia apie 350 km/h.
Kalbant apie „Vulcano“ dizainą, galima pastebėti tam tikrų panašumų iš „Lexus LFA“, „Ferrari F12“ bei 599 superautomobilių. Ar pirmasis „Icona“ blynas prisvilęs, ar ne – paliksime spręsti jums.
Gamintojo nuotr./„Icona Vulcano“ |