Šį sandorį vartotojai pajus 2014-ųjų pabaigoje – tų metų pradžioje, teigia kompanijų atstovai, prasidės BMW 1,6 ir 2 litrų darbinio tūrio dyzelinių variklių tiekimas japonams.
Tiek „Toyota“, tiek BMW sandorį vadina „vidutinio amžiaus arba ilgalaikiu“. Tai turėtų abiems kompanijoms išeiti į naudą – „Toyota“ pati pirmoji pradėjo taikyti hibridinę technologiją serijiniams automobiliams ir šiuo metu yra neabejotina to lyderė visame pasaulyje, o BMW gamina kone geriausią pasaulyje galios ir degalų sąnaudų santykį turinčius dyzelinius variklius.
Vieni iš patikimiausių automobilių pasaulyje gaus puikius dyzelinius variklius. Viena iš stipriausią įvaizdį turinčių kompanijų – aukštesniame lygyje nei konkurentai šiuo metu esančias hibridines technologijas. Abipusė nauda? Automobilių tobulumo atžvilgiu – be abejonės.