Pradėkime nuo to, kad vairuotojui informacija apie greitį, variklio apsukas ir pavaras pranešama projektuojant informaciją stiklo ekranuose. Jei daugumoje brangesnių automobilių ši technologija yra naudojama kaip papildoma priemonė, „Tuatara“ superautomobilyje tradicinių ciferblatų nebus. Bus tik nuotraukose matomi skaidrūs ekranai su ryškiai mėlynais skaičiais.
Informacijos gaus ir automobilio keleivis. Jam ekranas sufleruos greitį, apsukas ir AG. SSC sako, kad tai keleiviui suteiks jausmą, kad jis yra tarsi šturmanas.
Centrinėje automobilio konsolėje įmontuotas didelis liečiamas ekranas atsakingas už klimato kontrolę ir multimedija dalykus. Svarbesnėms funkcijoms skirti fiziniai mygtukai. Jais įjungsite avarinį, jei reikės padangą šalikelėje keisti ar traukos kontrolės sistemą, jei trasoje sumanysite paleisti visus arklius.
Kompanija sako, kad dizaineriai kurdami interjerą įkvėpimo sėmėsi automobilio eksterjero linijose. Mes galvojome, kad visų automobilių interjerų dizaineriai taip daro... Tik vieniems tai gaunasi geriau, kitiems blogiau.