„GoAuto“ šaltinis tvirtina, kad „Renault“ nėra šimtu procentų apsisprendę, ką daryti su „Captur RS“ projektu – ar perkelti jį į projektavo lentas tolimesniems darbams, ar mesti į šiukšlių dėžę ir pamiršti visiems laikams ar bent jau ilgam.
Visgi, įdomu tai, kad pats „Captur“ projekto vadovas, Christophe‘as Pejoutas atskleidė savo norą matyti kiek aštresnę, labiau į vairavimo entuziastus orientuotą šio krosoverio versiją. Įsivaizduoti RS versiją verčia ir žinia, kad „Captur“ iš tiesų yra gaminamas ant „Clio“ platformos, todėl visi mechaniniai mazgai galėtų būti pritaikyti per daug neišlaidaujant.
„Renault“ iš peties pasistengė, kurdami naujus savo gamos automobilius – kalbant apie dizainą, kritikuoti prancūzų darbo tikrai nereikėtų, nors visada atsiras ir nepatenkintų (juk tai tik skonio reikalas). Tačiau šiek tiek agresyvesnis „Captur“ išties priverstų vikraus krosoverio ieškančius vairuotojus pažvelgti ir į „Renault“. Įdomu, ką apie tai mano „Renault-Nissan“ aljanso valdybos nariai – kažin ar jie būtų patenkinti konkurencija tarp „Captur RS“ bei „Juke Nismo“.
Kad ir kaip būtų, ponas Pejoutas siūlo nepamiršti, kad „Renault“ visų pirmiausiai turi stebėti naujojo savo krosoverio populiarumą. Tik esant puikiems pardavimo reitingams prancūzai imsis iniciatyvos „Captur RS“ projektui realizuoti, o kol kas jo likimas išlieka neaiškus – tarp šiukšlių dėžės ir kompanijos darbuotojų galvų.