Automobilis kainuos apie 80 tūkst. litų. Mėlynos spalvos kėbulas papuoštas baltomis juostelėmis. Išorė išduoda, kad po kapotu yra pakankamai galingas variklis. Be abejo, nelyginame „Clio Gordini 200“ su superautomobiliu, bet 2 l darbinio tūrio variklio su 200 AG turėtų pakakti daugeliui vairuotojui. Juolab kad į lenktynių trasą nieks neketina važiuoti, o gamintojai norėjo sukurti miesto vikruolį. Gaila, kad neskelbiama, kokios vidutinės „Renault Clio Gordini 200“ degalų sąnaudos ir įsibėgėjimo galimybes.
Automobilis taip pat išsiskirs 17 colių ratlankiais, galiniais difuzoriais bei dviem išmetamaisiais antgaliais. Gamintojai tikina jau priimantys užsakymus, o pirmieji automobiliai pirkėjus pasieks jau liepą.