Pradėkime nuo techninių dalykų ir iškart norime pranešti, kad visi varikliai, kurie neatitiko „Euro 5“ ekologinių normų buvo atnaujinti. Dabar jie, bent kelis metus galės būti montuojami „Laguna“ automobilyje.
Daugiausiai darbo įdėta į patį ekologiškiausią, 1,5 litro dyzelinį variklį su 110 AG. Turbina aprūpintas motoras į aplinką išmeta viso labo 120 g/km CO2. Daugumoje Europos Sąjungos šalių jam nebus taikomi jokie pridėtiniai mokesčiai už taršą.
Taip pat naujiena galime pavadinti tai, kad nuo 2011 metų „4Control“ keturių vairuojamųjų ratų sistema bus diegiama ne tik pačiais galingiausiais varikliais aprūpintuose automobiliuose, bet ir 130 bei 150 AG galios varikliais aprūpintose „Laguna“ modeliuose.
Apie kosmetinius pakeitimus kalbėti sunku – geriau pasižiūrėkite galeriją. Galime paminėti tik naujus priekinius žibintus ir atnaujintus bamperius.
Europos Sąjungos šalyse naujoji „Laguna“ turės tris įrangos lygius – „Expression“, „Dynamique“ ir GT. Visos šios komplektacijos pasiūlys oro kondicionierių, 16 colių ratlankius, CD grotuvą su MP3, „Bluetooth“ sistemą ir USB jungtis.
Prekyboje atnaujinta „Renault Laguna“ pasirodys dar šį mėnesį.