„Renault“ strategijos tikslas – inovacijų prieinamumas kuo didesniam vairuotojų skaičiui. Šios strategijos dėka kompanija perėmė lyderio pozicijas automobilio vidaus prietaisų srityje, sukūrusi visoje gamoje paplitusią „Renault R-Link“ multimedijos sistemą. Ši sistema dabar įdiegta naujojo „Clio Hatchback“, naujojo „Clio Grandtour“, naujojo „Clio R.S.“, „ZOE“, „Captur“ ir naujojo „Kangoo Express“ automobiliuose, ją galima rasti visuose Ženevos parodoje eksponuojamuose automobiliuose.
Naujasis „Renault“ stilius yra labiau matomas, jį galima pastebėti visuose Ženevos parodoje eksponuojamuose automobiliuose, įskaitant ir „Renault Scénic“ liniją, kuri papildyta „Scénic Xmod“ modeliu – geriausia „crossover“ tipo MPV (angl. Multi-Purpose Vehicle) versija. Dėl išskirtinės išvaizdos bei neprilygstamos dinamikos šis automobilis puikiai tinka norint išsiskirti iš minios.
„Renault“ jau 115 metų aistringai remia automobilių sportą. Būdama variklių tiekėja keturioms F1 lenktynių komandoms ir turėdama 11 variklių gamintojų pasaulinių apdovanojimų, „Renault“ pasiekė technologinių aukštumų, kurias panaudojo lenktynių trasoje bei gamindama „Energy“ variklius. Šių variklių serija papildyta naujausiu „Energy TCe 130“ benzininiu varikliu, kuris prekyboje pasirodys balandį naujuosiuose „Mégane“, „Scénic“ ir „Grand Scénic“ automobiliuose. „Renault“ ir toliau dega aistra R.S. ir GT tipo automobiliams, pristatydama naująjį „Clio GT 120 EDC“.
„Energy“ variklių ir elektrinių automobilių dėka, „Renault“ įgyvendindama aplinkosaugos iniciatyvą, siekia sumažinti CO2 emisiją žemiau 120 g / km ribos. Per dvejus metus pristačiusi keturis elektromobilius, o nuo 1998 m. Europoje pirmaujanti furgonų gamyboje, „Renault“ pristato naująjį „Kangoo Z.E“. Z.E. linijos pirmtakas yra Europoje geriausiai parduodamas kompaktinis elektrinis minivenas, naujoji „Kangoo“ linija buvo pristatyta sausio pabaigoje.