Gamintojas planavo išleisti 500 tokių modelių, tačiau pamatę milžinišką susidomėjimą šiuo „karštuoju“ hečbeku, „Renault“ vadovai nusprendė padvigubinti šio, pakankamai reto „Megane“ tiražą. Kiekvienas toks modelis viduje turės plokštelę, ant kurios iškaltas serijinis automobilio numeris.
„R.S. Trophy“ – pats galingiausias bei greičiausias kada nors gamintas „Megane“. Po jo kapotu gamintojas sumontavo tą patį 2,0 litrų, keturių cilindrų variklį, kurį turi ir įprasti R.S., tačiau po atliktų nedidelių modifikacijų, tokių, kaip nauja oro paėmimo sistema, jis įgavo papildomų 15 AG. Taigi, gamykliniam automobiliui iš vieno litro išspausti 132,5 AG – šis tas. 265 AG leidžia šiam „Renault“ iki 100 km/h įsibėgėti tik per 6 sekundes, tuo tarpu automobilis nustos greitėti ties 252 km/h riba.
Gamintojas teigia, jog karštasis „Megane“, atsižvelgiant į pakankamai didelę variklio galią, šimtui kilometrų suvartos tik 12 litrų degalų.
Nuo įprastų „Megane“ modelių, šis skirsis „Trophy“ lipdukais, 19 colių ratlankiais bei nauju spoileriu. Salone, savaime suprantama, taip pat bus tam tikrų pokyčių: odinės „Recaro“ sportinės sėdynės bei specialus ekranas, kuriame vairuotojas matys ne tik trasos įveikimo laiką, bet ir informaciją iš daugybės daviklių, sumontuotų po kapotu.
„Renault Megane R.S. Trophy“ kaina prasideda nuo 122,5 tūkst. lt. Ar verta tiek mokėti už malonumą trasoje – spręskite jūs.
Siūlome pažiūrėti vaizdo siužetą, kuriame užfiksuotas rekordinis ratas „žaliajame pragare“.