Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 07 20

„Renault“ pradeda naują socialinę programą „Mobiliz“

Darni mobilumo plėtra yra vienas pagrindinių „Renault“ socialinės atsakomybės uždavinių. Tai leidžia užtikrinti ekonomikos augimą bei socialinių saitų kūrimąsi. Mobilumas ne tik gali pagerinti laisvalaikio kokybę, tačiau yra ir labai svarbus atributas kovojant su atskirtimi ir skurdu. Po gyvenamosios vietos, sveikatos ir patirties, mobilumo trūkumas yra ketvirtas didžiausias darbo susirasti neleidžiantis trukdis. Būtent dėl šios priežasties „Renault“ įmonių grupė tęsia savo pasiryžimą plėsti mobilumo prieinamumą visiems ir, bendradarbiaudama su partneriais iš įvairių organizacijų, akademinio sluoksnio bei viešųjų įstaigų, pradeda socialinę verslo programą.
Naujasis „Renault Clio“
Naujasis „Renault Clio“ / Gamintojo nuotr.
Temos: 1 „Renault“
  • „Renault MOBILIZ“ yra pirmoji mobilumui skirta šio Prancūzijos automobilių gamintojo socialinė iniciatyva. Šia programa yra siekiama atkurti žemas pajamas turinčių žmonių savarankiškumą.
  • Daugiau nei aštuoni milijonai žmonių, Prancūzijoje gyvenantys žemiau skurdo ribos, yra atkirsti nuo galimybės visiškai įsilieti į visuomenę ir profesinį gyvenimą dėl to, kad neturi galimybės laisvai nuvykti iš vienos vietos į kitą bei įsigyti ir išlaikyti automobilį.
  • „Renault MOBILIZ“ sudaro trys pagrindiniai žingsniai: esamo laiko mobilumo paslaugų kūrimas; mobilumo projektus finansuosiančios investicinės kompanijos įsteigimas; partnerystė su Paryžiaus „HEC“ aukštosios mokyklos Verslo ir skurdo programa.
  • Ši iniciatyva dera su „Renault“ istorija ir siekiu mobilumą padaryti prieinamą visiems.

Iš pradžių „Renault MOBILIZ“ bus pristatyta Prancūzijoje:

Parama „Voiture & co” organizacijos kuriamoms naujoms mobilumo platformoms: individualių mobilumo poreikių analizė ir jiems pritaikytų sprendimų parinkimas, įskaitant dalijimąsi automobiliu, 5 eurus kainuojančią automobilio nuomą bei pagalbą gaunant vairavimo pažymėjimą. Nuo 2007-ųjų septynios „Voiture & co“ mobilumo platformos padėjo 52 proc. dalyvių vėl rasti darbą. 

Automobilių remonto kainų pritaikymas žmonėms su mažomis pajamomis. Tokia galimybė būtų suteikta programoje dalyvaujančiose „Renault“ dirbtuvėse, salonuose bei servisuose. Norima kokybiškas „Renault“ tinklo paslaugas suteikti ir tiems žmonėms, kuriems tai būtų sunkiai įperkama. Šis neįprastas pasiūlymas tapo įmanomas dėl bendrų „Renault“ ir gamintojo servisų pastangų.

Finansinės organizacijos ir mobilumo sprendimus socialiai ir finansiškai atskirtiems žmonėms vystančios kompanijos veiks per būsimą investicinę „MOBILIZ Invest s.a.s“ kompaniją. Ji pradės veiklą su „Renault“ paskirtu 5 mln. eurų pradiniu biudžetu ir galės būti plečiama išorinių investuotojų bei partnerių. Pagrindinis socialinio verslo principais paremtos organizacijos tikslas bus didinti socialinę įtaką bei siekti, kad visas pelnas būtų iš naujo investuotas į bendruomenės mobilumą skatinančius projektus, o ne išmokėtas dividendais.

Skatinamas dalijimasis žiniomis ir diskusijos apie socialinio verslo projektus tarp veikėjų iš pilietinės visuomenės, viešųjų įstaigų ir kitų prie projekto prisidedančių kompanijų. „Renault“ tampa trečiuoju Paryžiaus „HEC“ aukštosios mokyklos Verslo ir skurdo programos partneriu, greta „Danone“ ir „Schneider Electric“. Partnerystė taip pat leis įmonių grupei naudotis šios sferos ekspertų patarimais. Tarp šių žmonių ir 2006-ųjų metų Nobelio Taikos premijos laimėtojas (už mikrokredito plėtrą) Muhammadas Yunusas bei Prancūzijos Visuomeninių Paslaugų agentūros vadovas ir buvęs Aktyvaus Solidarumo ypatingasis įgaliotinis Martinas Hirschas. 

Per pastaruosius keletą metų tarp privataus verslo ir pilietinės visuomenės buvo užmegzti artimesni ryšiai. „Renault“ tai įgyvendino bendradarbiaudama su tvaraus mobilumo organizacijomis, kaip „Voiture & co,“ bei akademiniu pasauliu (Paryžiaus „HEC“ aukštosios mokyklos „verslo ir skurdo“ programa). „Mes dirbome su šia programa nuo 2010-ųjų, kad su visais akcininkais pasidalintume nauja privataus verslo vizija,” – sako „Renault“ socialinės atsakomybės direktorė ir „MOBILIZ Invest s.a.s.“ vykdančioji direktorė Claire Martin. „Mes labai vertiname motyvaciją ir sunkų darbą, skiriamą šiam prasmingam projektui”.

„Renault MOBILIZ“ buvo sukurtas, kad išspręstų šią aktualią problemą, pritaikydamas verslo modelį prie Prancūzijoje žemiau skurdo ribos gyvenančių žmonių perkamosios galios. „Renault MOBILIZ“ tikslas yra suteikti galimybę sudėtingose situacijose esantiems žmonėms tapti savarankiškais ir iš naujo integruotis į socialinį ir profesinį gyvenimą,” – sako „Renault“ valdybos pirmininkas, generalinis direktorius ir „MOBILIZ Invest s.a.s.“ valdybos pirmininkas Carlosas Ghosnas. „Ši programa leis „Renault“ sustiprinti dabartines pozicijas ir atverti kelią naujiems ekonomiškiems ir novatoriškiems mobilumo sprendimams.”

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos