Grakštaus universalo priekinius varančiuosius ratus suks 2,0 litrų „Renault Sport“ jėgainė su turbokompresoriumi. Gamintojo teigimu, šis agregatas turės 220 AG bei 340 Nm. Dėl „Start-stop“ funkcijos, mišrios degalų sąnaudos turėtų siekti apie 7,3 l/100 km.
Pranešama, jog šiame universale bus montuojama ta pati pakaba, kaip ir „Megane R.S.“ modeliuose. Prancūzai tikina, kad naujasis jų automobilis pasižymės puikiomis valdymo savybėmis, itin efektyvia stabdžių sistema bei specialiai šiam modeliui suderintu elektriniu vairo stiprintuvu.
„Megane Estate GT 220“ nuo įprastų „Megane“ universalų išsiskirs kėbulo spalva nudažytomis durų atidarymo rankenėlėmis, juodais akcentais ant šoninių veidrodėlių, difuzoriumi, papildomomis oro paėmimo angomis bei kitokiais krovinių tvirtinimo skersiniais ant stogo. Baziniai GT 220 nuo konvejerio nuriedės ant 18 colių „Serdard“ ratlankių, o kiekvieno tokio universalo salonas bus papuoštas subtilia apdaila.
Gamintojo teigimu, „Renault Megane Estate GT 220“ bus parduodamas dvylikoje skirtingų pasaulio rinkų, įskaitant ir Japoniją.