Naujasis Kinijos rinkai skirtas „Renault“ flagmanas „Talisman“ pasižymi prieinama prabanga. Ji Kinijoje labai vertinama – kainos ir kokybės santykis bei prabanga kasdieniam naudojimui yra vieni svarbiausių pranašumų automobilių pirkėjams šioje šalyje. Jaunus kinų verslininkus, ieškančius automobilio tiek asmeninėms, tiek darbo reikmėms, turėtų sužavėti elegantiškas dizainas bei geriausias savo klasėje interjeras. „Talisman“, kurio bazinės versijos kaina sieks 318,8 tūkst. juanių (38 652 eurų), bus gaminamas „Renault Samsung Motors“ gamykloje Korėjoje, o į Kiniją bus pradėtas eksportuoti nuo 2012-ųjų birželio vidurio.
Nuo 2009-ųjų „Renault“ pardavimai Kinijoje padidėjo keturis kartus – tai labiausiai lėmė net aštuonis apdovanojimus šalyje laimėjusio „Koleos“ sėkmė. 2011 m. „Renault“ pardavė 24,1 tūkst. transporto priemonių ir tai buvo net 60 proc. geresnis rezultatas nei 2010 metais. Kinijai tapus lydere pagal automobilių pardavimus, visureigis „Koleos“ sulaukė ypatingos sėkmės. Kompanijos parduodamų automobilių linija 2011-iais buvo praplėsta „Scénic“, „Laguna“, „Latitude“, „Fluence“ bei „Mégane CC“ modeliais.
Nepaisant to, kad ilgą laiką Kinijos rinkoje „Renault“ buvo labai smulkus žaidėjas, dabar kompanija įgauna pagreitį ir planuoja per ateinančius keletą metų ypač išplėsti pardavimų tinklą bei pasiruošti ilgalaikei veiklai šalyje. „Talisman“ pasirodymas padės pagreitinti „Renault“ įsitvirtinimą Kinijoje – kompanijos automobilių salonų skaičius augs nuo 80 atstovybių 2011 m. iki 170-ies prekybos taškų 2014 m. Jei nori tapti svarbiais didžiausios pasaulio automobilių rinkos žaidėjais, užsienio gamintojai tiesiog privalo automobilius gaminti regione. „Drive the Change“ vidutinio laikotarpio plane (iki 2016 m.) numatyta, kad per keletą ateinančių metų „Renault“ turėtų palikti ryškų pėdsaką Kinijos pramonėje.
„Naujojo „Renault“ flagmano „Talisman“ pristatymas Kinijoje pabrėžia rimtus kompanijos planus šalyje bei tikėjimą reikšmingu augimu šioje rinkoje“, – sako „Renault“ generalinis direktorius Carlosas Ghosnas.
„Renault“ ir „Nissan“ Kinijoje
„Renault“ į Kinijos rinką įžengė 1993-ųjų lapkritį, pasirašiusi partnerystės sutartį su „China Sanjiang Space Group“ dėl „Trafic“ mikroautobuso surinkimo ir gamybos bendroje „Sanjiang Renault Automotive Company“ („SRAC“) gamykloje Xiaogan mieste (Hubėjaus provincijoje, 80 km nuo Uhano). „Trafic“ gamyba buvo sustabdyta 2003 m. 1999 m. „Renault“ pradėjo importuoti lengvuosius automobilius ir kurti pardavimo salonų tinklą. 2009 m. „Renault“ pristatė „Total Ownership Experience“ programą su lengvai įperkama 3 metų garantija, o klientų pasitenkinimas pirkimo procesų pakilo net iki 95 proc.
2003 m. „Nissan“ bendradarbiavimu su „Dongfeng Motor Co“ pradėjo veiklą Kinijoje, o 2007 m. čia pristatė „Infiniti“ prekės ženklą. 2003 m. kompanija šalyje pardavė 94 tūkst. automobilių. „Nissan“ pardavimai Kinijoje (įskaitant „Infiniti“) 2011 m. augo 21,9 proc. ir siekė 1 247 738 transporto priemonių. Iš jų 808 440 buvo „Dongfeng Nissan JV“ (22,4 proc. augimas), o 115 518 – „Zhengzhou Nissan“ pagaminti vienetai (15,4 proc. augimas). 2012-ųjų pradžioje „Nissan“ pradėjo prekiauti „Venucia D50“ – pirmuoju vietinio prekės ženklo „Venucia“ modeliu. 2011 m. „Nissan“ Kinijoje užėmė 7,3 proc. rinkos, o tai reiškia, kad būtent Kinijoje kompanija parduoda daugiausiai savo automobilių. Iki 2015-ųjų šioje šalyje „Nissan“ planuoja per metus parduoti 2 milijonus automobilių.